۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۶۸۱۳۷۱

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
همتی صدای اکثریت رنجور؟!، روایت قالیباف از سرمایه و وظیفه اش، ماجرای شورای نگهبان در انتخابات سال ۶۰، توییت جدید کدخدایی درباره احرازصلاحیت‌ها بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، همتی صدای اکثریت رنجور؟!، روایت قالیباف از سرمایه و وظیفه اش، ماجرای شورای نگهبان در انتخابات سال ۶۰، توییت جدید کدخدایی درباره احرازصلاحیت‌ها بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

همتی صدای اکثریت رنجور؟!

یک کاربر در توئیتی نوشت: همتی گفته می‌خواد صدای اکثریت خاموش و رنجور باشه!

مثل این میمونه که:

روحانی صدای مالباختگان بورس

آخوندی صدای مستاجران

جهانگیری صدای کارگر بیکار شده

صالحی صدای سانترفیوژها

ظریف صدای رفع تحریم ها

همتی صدای اکثریت رنجور؟!

 

روایت قالیباف از سرمایه و وظیفه اش

محمدباقر قالیباف در توئیتی نوشت: سرمایۀ ما، تجربۀ تلاش‌های یکسال گذشتۀ مجلس و وظیفۀ ما، برطرف کردن نیازهای متراکمِ باقی مانده از سال‌ها عقب ماندگی است.

خود را به مردم عزیز ایران متعهد می‌دانیم که روزهایمان رابرای حل مشکلات آنها به شب برسانیم؛ ان‌شاءالله درسال پیش رو نیز بتوانیم به وظایف خود به نحوی موثر عمل کنیم.

روایت قالیباف از سرمایه و وظیفه اش

 

ماجرای شورای نگهبان در انتخابات سال ۶۰

حمید رسایی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: خانم زهرا مصطفوی، فرزند امام خمینی(ره) و سید حسن مصطفوی  علیه شورای نگهبان موضع گرفته اند و آن را اقدامی بی‌سابقه دانسته‌اند! در حالی که در دومین انتخابات ریاست جمهوری (تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۳۶۰) تعداد ۷۱ نفر کاندیدا شدند که اکثر آنها از رجال سیاسی بودند.

از میان ۷۱ کاندیدایی که ورود کردند، شورای نگهبان ۲۲ تیرماه، فقط چهار نفر که بارتعریف امروز برخی‌ها همسو بودند را تایید صلاحیت کرد: آقایان رجائی، پرورش، عسکر اولادی، شیبانی.

جالب اینجاست که همه همفکران امروز کنار سید حسن، آن روز موافق شورای نگهبان بودند و مهم‌تر آن که حضرت امام خمینی (ره) اقدام شورای نگهبان را تایید و رای مردم را تنفیذ کردند.

ماجرای شورای نگهبان در انتخابات سال ۶۰

 

توییت جدید کدخدایی درباره احرازصلاحیت‌ه

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی نوشت:

هم زمانی صحت نظر شورا و صلاحیت فرد:

عدم احراز صلاحیت برخی افراد به معنی بی‌صلاحیتی آنان نیست بلکه به این معنا است که شورای نگهبان با توجه به گزارشها، امکانات و آشنایی‌های خود نتوانسته صلاحیت آن فرد را تشخیص دهد، اگر چه ممکن است آن فرد صلاحیت بالایی هم داشته باشد.

توییت جدید کدخدایی درباره احرازصلاحیت‌ها

 


مثال جدید از دیپلماسی امتیاز نگیر ظریف!

مهدی خانعلی زاده در توئیتی نوشت: بعد از تمدید مجدد توافق با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز رافائل گروسی گفت: «ایران در حال غنی‌سازی اورانیوم به درجه‌ ای است که فقط کشورهای دارای بمب اتم نیاز دارند.»

دیپلماسیِ دکتر ظریف، یک اصل بنیادین دارد: امتیاز بده و امتیاز نگیر. رئالیسم هم چیز مزخرفیه اصلا !

مثال جدید از دیپلماسی امتیاز نگیر ظریف!

 


تشکر قالیباف از رهبر انقلاب

محمد باقر قالیباف پس از سخنان امروز (پنج شنبه) رهبرانقلاب با نمایندگان مجلس، در توئیتی نوشت: الطاف رهبر معظم انقلاب در حق مجلس یازدهم و کارآمد و پرتلاش شمردن آن از سوی ایشان، نمایندگان را در ایفای وظایف نمایندگی و حل مشکلات مردم مصمم‌تر خواهد کرد.

 مراقبت از آسیب‌های ایفای وظیفه نمایندگی که توسط ایشان انذار داده شد، عهد جمعی ما با مردم در ۳ سال پیش رو خواهد بود.

تشکر قالیباف از رهبر انقلاب

تشکر قالیباف از رهبر انقلاب


اینها نگران میزان مشارکت شدن؟!

محمدرضا شهبازی در توئیتی نوشت: اصلاح طلبایی که با استدلال «مردم لرستان دامادشون رو رها نمیکنن به یکی دیگه رای بدن» انتخابات ۸۵ درصدی رو نابود کردند، حالا نگران میزان مشارکت در انتخابات و تضعیف جمهوریت نظام‌ هستند؟!

اینها نگران میزان مشارکت شدن؟!

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات