۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۶۸۱۳۸۷

بازدید حجت الاسلام پژمانفر از خبرگزاری رسا

بازدید حجت الاسلام پژمانفر از خبرگزاری رسا
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در قم از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا در قم از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد.

پ/بازدید حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر از خبرگزاری رسا

بر اساس این گزارش، مدیرعامل و برخی از مسؤولان خبرگزاری رسا در جریان این بازدید از بخش های مختلف این رسانه حوزوی گزارش هایی را ارائه کردند و حجت الاسلام پژمانفر را در جریان روند فعالیت های خود قرار دادند.

حجت الاسلام پژمانفر در جریان این بازدید با تاکید بر ضرورت توجه رسانه ها به مدل های نقد منصفانه و گفت وگو، ابراز کرد: رسانه‌ها باید در تولیدات خود به یک مدل گفت وگو  دست پیدا کنند؛ البته این کار در برابر جریانات بی تقوا بسیار سخت است و ما باید با تحمل این سختی‌ها نوعی تغییر ذائقه را ایجاد کنیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا در عرصه های مختلف، اقدامات این رسانه حوزوی را مؤثر و تأثیرگذار دانست و بر ضرورت توسعه این فعالیت ها تأکید کرد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین در حاشیه بازدید از خبرگزاری رسا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران این رسانه حوزوی درباره موضوعاتی همچون پشت صحنه هجمه ها به شورای نگهبان از سوی برخی افراد و جریان ها، بررسی عملکرد مجلس شورای اسلامی و مساله انتخابات بود که متعاقبا اخبار آن منتشر می شود./841/

گزارش تصویری مرتبط

پ/بازدید حجت الاسلام والمسلمین پژمانفر از خبرگزاری رسا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
به داد بورس برسید.
1
0