۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۴۶۲
دبیر مهرواره محله:

ثبت بیش از 50 هزار مسأله از سوی مردم در مهرواره «محله همدل»

ثبت بیش از 50 هزار مسأله از سوی مردم در مهرواره «محله همدل»
حجت‌الاسلام رضا غلامی گفت: تاکنون ۳۸ هزار و ۵۴۴ محله در این پویش مردمی ثبت‌نام کرده‌اند و شرکت‌کنندگان آن ۵۰ هزار و ۷۱۷ مسئله را مشخص کرده‌اند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رضا غلامی، دبیر مهرواره محله همدل در گفت‌ و گویی با بیان اینکه تنها ۱۵ روز تا پایان مهلت ثبت مسئله در مهرواره محله همدل باقی مانده است، اظهارداشت: تاکنون ۳۸ هزار و ۵۴۴ محله در این پویش مردمی ثبت‌نام کرده‌اند و شرکت‌کنندگان آن ۵۰ هزار و ۷۱۷ مسئله را مشخص کرده‌اند.

وی افزود: استان اصفهان با ثبت ۳ هزار و ۷۴۱ تا تاریخ ۴ خرداد در رتبه نخست قرار گرفت. گلستان با ثبت ۳ هزار و ۱۰۱ رتبه دوم و آذربایجان غربی با ثبت ۲ هزار و ۹۲۷، رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

غلامی گفت: به نسبت جمعیت استان‌ها، بالاترین میزان ثبت مسئله مربوط به استان خراسان جنوبی است و استان‌های ایلام و قزوین در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. همچنین بیشترین میزان حل مسئله در استان کرمان صورت گرفته است و استان‌ اصفهان در رتبه دوم و استان خوزستان در رتبه سوم قرار دارد.

دبیر مهرواره «محله همدل» تصریح کرد: این مهرواره یک پویش ملی مردمی است که در آن از اهالی محله‌های مختلف کشور دعوت می‌شود که برای حل مسائل و مشکلات کوچک و بزرگ محله‌ خود اقدام کنند. شرکت کنندگان پس از شناسایی مشکلات پیرامونی خود، به ارائه راه حل بپردازند و در نهایت کسانی که موفق به حل یک تا چند مسئله محله خود بشوند، می‌توانند وارد رقابت با دیگران شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از سه مرحله ارزیابی و داوری شهرستانی، استانی و کشوری جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد. سه محله برتر در سطح کشور، هرکدام جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی را از آن خود خواهند کرد. برای شرکت در این مهرواره کافی است، افراد عدد ۱ را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ پیامک کرده و یا به آدرس www.ham-del.ir مراجعه کنند.

منبع: فارس
ارسال نظرات