۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۸۱۴۶۵

پیام آیت الله اعرافی به مناسبت درگذشت آیت‌الله محامی

پیام آیت الله اعرافی به مناسبت درگذشت آیت‌الله محامی
مدیر حوزه های علمیه در پیامی درگذشت آیت الله مرتضی محامی از علمای مشهد را به رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و حوزه علمیه مشهد تسلیت گفت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی در پیامی درگذشت عالم ربانی آیت الله مرتضی محامی از علمای مشهد را به رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و حوزه علمیه مشهد تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب مستطاب آیت الله آقای حاج شیخ مصطفی محامی دامت توفیقاته

سلام علیکم بما صبرتم

ارتحال والد ماجد حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ مرتضی محامی قدس الله نفسه الزکیه را به حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه مشهد مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام دامت برکاتهم و همه شاگردان و ارادتمندان و بازماندگان و بیت محترم آن فقید سعید و جناب عالی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

طهارت نفس و صفای باطن و حسن معاشرت ایشان ستودنی و زهد و پارسایی و فروتنی و نکته سنجی و ادب ورزی و شاگرد پروری و اخلاق محوری و علاقه مندی به انقلاب اسلامی و امام راحل (قدس) و رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در سلوک ایشان نمایان بود و مشتاقان و معاشران را مجذوب می‌کرد و اینها، همه نیازهای امروز و فردای حوزه‌های علمیه است و امید می‌رود که حوزه‌های علمیه و بویژه حوزه کهن و سرافراز مشهد مقدس در پرتو عنایات الهی و افاضات رضوی (ع) همچنان پرورش دهنده ستارگانی از این دست در آسمان دین و اندیشه و اخلاق و معرفت باشند.

روح و رضوان الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و آرامش و پاداش نیک الهی را برای جناب عالی و آقا زادگان گرامی و دامادهای محترم و بستگان و بازماندگان ارجمند از خداوند متعال خواستارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ ه ش
۱۷ شوال المکرم ۱۴۴۲ ه ق

ارسال نظرات