۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۸۱۵۱۵
در نظرسنجی رسا صورت گرفت؛

«اصلاح وضع معیشت»؛ مهمترین مطالبه مردم از رییس جمهور آینده

«اصلاح وضع معیشت»؛ مهمترین مطالبه مردم از رییس جمهور آینده
مخاطبان خبرگزاری رسا با شرکت در نظرسنجی این رسانه حوزوی، «اصلاح وضع معیشت» را مهمترین مطالبه از رییس جمهور آینده دانستند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نظرسنجی های انتخاباتی فراوانی این روزها از سوی رسانه ها صورت می گیرد و خبرگزاری حوزوی رسا نیز این بار «انتظار شما از رییس جمهور آینده چیست» را به نظرسنجی گذاشت.

مخاطبان خبرگزاری رسا در این نظرسنجی با گزینه های الف:«بهبود حکمرانی در فرهنگ و فضای مجازی»، ب:«اصلاح وضع معیشت»، ج:«ارتقای کارآمدی»، د:«تقویت دیپلماسی»، ه:«فساد ستیزی» مواجه بودند.

در این نظرسنجی گزینه «ب» با 45% حایز بیشترین رضایتمندی مخاطبان شد و گزینه های «الف» و «د» با 5% کمترین میزان رضایت را داشتند، همچنین گزینه «ج» نیز 15% آراء مخاطبان را به خود اختصاص داد.

نظرسنجی ها برخاسته از واقعیات جامعه بوده و انتظارات و خواسته های مردم، همگان را متوجه  این موضوع کرده که مشکل اصلی مردم توجه مسؤولان به وضعیت معیشتی و ایجاد کسب و کار بوده و قطعا فضای مجازی، دیپلماسی و مذاکره دردی از آنها دوا نخواهد کرد.

این مسائل باید دولتمردان و کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به برنامه ریزی و تلاش بیشتر برای بهبود وضع اقتصاد کشور و توجه به مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم سوق دهد تا به دور از اقدامات و سخنان نمایشی خواسته های به حق مردم را عملیاتی کنند.

رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار تصویری با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان دیدگاه های نامزدهای انتخاباتی درباره فضای مجازی و سیاست خارجی را نادرست و جزء مسائل مردم نداستند و مسئله مردم را «بیکاری جوانان، معیشت طبقات ضعیف و مافیای واردات» ذکر کردند.

«اصلاح وضع معیشت»؛ مهمترین خواسته مردم از رییس جمهور آینده

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
واقعا معیشت مردم اولویت اول دولت آینده است
1
0
جلیپا
Austria
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
چرا نگذاریم مردم در فضای مجازی اشتغال داشته باشند؟
0
0
جلیپا
Austria
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
فردی را انتخاب کنیم که با مفسدان و رانت خواران مبارزه کند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
رای میدم به عشق رهبرم به آقای رئیسی
0
0