۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۸۱۵۳۰
یادداشت؛

لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
مردم از مسئولینی که به اسم انقلاب، حق مردم رو می‌خورن خسته شدن نه از انقلاب.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، یکی از نویسندگان حوزوی یادداشتی طنزگونه درباره لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد امسال نوشته است که در ادامه تقدیم می شود.

می‌گفت: برای چی رأی بدیم؟ همشون یه مشت دزدن. سفره ای پهن شده، دارن می‌خورن به ما چه؟ اصلا این سیستم از ریشه خرابه، هیچ وقتم درست نمیشه. هرکی بیاد همین آشه و همین کاسه. چهل ساله خون مردم رو کردن تو شیشه، تا اعتراضم کنی می‌کننت تو گونی. بهترین راه اعتراض، همین رأی ندادنه، شما هم خودتون رو زحمت ندید، مردم خسته و ناامیدن، کسی رأی نمی‌ده.

گفتم: مگه اینایی که می‌گی همشون دزدن، از مریخ اومدن؟

نه اخوی. اکثر این‌ها منتخب خودمونن. ما رییس جمهور و نماینده های مجلس رو انتخاب می‌کنیم، رییس جمهور وزرا رو تعیین می‌کنه و وزرا هم مسئولین زیردست رو ...تا می‌رسه به رییس فلان اداره کوچیک. پس، این دزدهایی که می‌گی، اغلب توسط خود مردم انتخاب شدن. با این توضیحات، به نظر تو راهش اینه که رأی ندیم یا اینه که درست رأی بدیم؟

ضمنا مردم از مسئولینی که به اسم انقلاب، حق مردم رو می‌خورن خسته شدن نه از انقلاب. شاهدش هم همونه که قبلا گفتم. این مردمِ به قول شما خسته، در زمانی که دلار بیش از ۲۰ هزار تومان بود برای حاج قاسم که نماد انقلابه، سنگ تمام گذاشتن. این یعنی بدون اینکه متوجه باشن، انقلاب و تفکر انقلابی رو دوست دارن، هرچند در ظاهر به نظام فحش می‌دن.

محمد مهدی محققی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
متن قشنگی بود.
0
0