۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۸۱۵۶۱

کشور نیازمند دولت عدالت گستر است

کشور نیازمند دولت عدالت گستر است
حجت الاسلام گل زاده گفت: گام دوم باید با دولت عدالت پایه ریزی شود و ایران قوی باید با معجزه نیروی انقلاب حرکت خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و رحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صادق گل زاده نماینده طلاب خراسان رضوی با اشاره به نوع غبارروبی متفاوت مضجع امام رضا (ع) در عصر تولیت آیت الله رئیسی گفت: آیت الله رئیسی تولیت وقت حرم امام رضا(ع) از حاج قاسم درخواست کردند در مراسم غبارروبی حضور داشته باشند و برای اولین بار یک غیرعالم دین به حسب ظاهر، برای این مراسم معنوی دعوت شد و بنده شاهد حس عجیب و روحانی این دو بزرگوار بودم.

عضو قرارگاه حوزوی انتخابات 1400 با اشاره به رزق شهادت سردار دلها ابراز داشت: تقاضای حاج قاسم شهادت بود و چه بسا رزق شهادت را در آنجا گرفتند، آیت الله رئیسی حال و هوای متفاوت و مثال زدنی داشتند و شاید حکم ماموریت خادم زائر امام رضا شدن، در قامت سیاست، زمامداری و تکیه بر قوه مجریه ام القری جمهوری اسلامی شاید روزی این سید جلیل القدر، ابراهیم خالص و مخلص بود.

وی در ادامه افزود: یاران حاج قاسم از او تمنا کردند، همانگونه که میدان جنگ با داعش را سرو سامان دادند، میدان سیاست و جایگاه خطیر و مهم ریاست جمهوری را هم بدست گرفته و این این قوه فشل شده را نجات دهند، اما حاج قاسم خود را نامزد گلوله ها و کاندیدای جهاد و مقاومت معرفی کردند.

نماینده طلاب خراسان رضوی اظهار داشت: از حاج قاسم پرسیدند برای ریاست جمهوری آینده کسی را نداریم، سردار دلها با یک نگاه تحلیگرانه گفتند شما آیت الله رئیسی را دارید و بوسه معنا دار او بر پیشانی آیت الله رئیسی حکایت از این موضوع بود.

حجت الاسلام گل زاده در پایان خاطر‌نشان کرد: آغاز گام دوم بدون ابراهیم نمی شود، قوه مجریه بدهکار شده را باید تحویل گرفت و آبروی قوه مجریه ام القری را صیانت کرد و آبروی وطن را به جایگاه اصلی خود برگرداند. گام دوم باید با دولت عدالت پایه ریزی شود و ایران قوی باید با معجزه نیروی انقلاب حرکت خود را آغاز کند.

ارسال نظرات