۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۸۱۶۰۲

مردم در انتظار کلید تدبیر حقیقی

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: دولت انقلابی و اسلامی امید آینده جوانان خواهد بود و قطعاً پیروزی بزرگ طعم شیرینی را به همۀ ملت ایران اسلامی خواهد چشاند.

حجت الاسلام رضوی مهر نائب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره به کارنامه مبارزه آیت الله رئیسی با مفسدان اقتصادی گفت:یکی از نشانه های مردان الهی عدم سازش با مفسدان است، مردم فهیم ایران اسلامی ذاتاً از مفسدان، نفوذی ها، خائنین و غاصبین بیزار می باشند، اینکه می بینیم یکی از مصادیق قُلْ لَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبَىٰ در ایران اسلامی رقم خورده که ایران اسلامی محب اهل بیت هستند بخاطر عدالت محوری، تقوا باوری و پرهیزگاری امیرالمومنین در عصر خودش بود که ایرانیان و اعراب با انصاف دور حضرت جمع شدند و کوفه قبه الاسلام نامیده شد.

وی با اشاره به اثرمعجزه وار خون شهدا ابراز داشت: در ایران اسلامی از آغاز تا شکوه انقلاب اسلامی توسط معمار بزرگ عصر حاضر حضرت روح الله (ره) این حرکت آغاز شد، اما از صدر اسلام تاکنون چون نفوذی ها ساکت ننشستند و حتی مسئولیت های رده بالا گرفتند به دنبال این شدند تا قطار انقلاب را از ریل خارج کنند، اما خون مقدس شهیدان وحضور مردان چون قاسم سلیمانی، محسن حججی، حاج حسین همدانی و خرازی، در میدان این اجازه را از دشمنان سلب نمود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه قرن جدید قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است، اظهار داشت: مردم عزیز و بزرگ ایران در 28 خرداد با حضور در پای صندوق های حرکت تاریخی را به نمایش خواهند گذاشت، شکوه جدیدی خلق خواهد شد که مجدد دشمنان متحیر و مبهوت خواهند شد این را بدانیم حضور در پای صندوهای رای کمتر از ضربه عین الاسد علیه دشمنان نخواهد بود.

حجت الاسلام رضوی مهربا اشاره به اهمیت انتخابات خرداد1400 اذعان داشت:امسال حاج قاسم سلیمانی در اندیشه آسمانی ملت ایران تبسم می کند و انگشت هایی که براثر رای دادن رنگین شده است که رنگ آبی حضور در انتخابات ارزشش کمتر از رنگ سرخ شهدا در راه اعتلای کلمه الله نخواهد بود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان حوزه علمیه اظهار داشت: دولت انقلابی و اسلامی امید آینده جوانان خواهد بود و قطعاً پیروزی بزرگ طعم شیرینی را به همۀ ملت ایران اسلامی شیعه و سنی، کرد و بلوچف فارس و ترک، عرب و عجم خواهد چشاند.

وی در پایان با اشاره به حضور سید ابراهیم رئیسی در انتخابات خاطر‌نشان کرد: امروز واهمه استکبار جهانی از حضور شخصیتی است که ابراهیم گونه بت های فساد را یکی پس از دیگری گردن زد و با کلید تدبیر حقیقی کلید دروغین تدبیر را با علم و عمل به مردم شناساند، کارخانه های از کار افتاده را که جزء وظایف او نبود اما احساس مسؤولیت می کرد را به چرخش و گردونه فعالیت واداشت.

ارسال نظرات