۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۸۱۶۷۹
آیت‌الله جنتی:

کاندیدا‌ها صادقانه با مردم سخن بگویند

کاندیدا‌ها صادقانه با مردم سخن بگویند
دبیر شورای نگهبان گفت: از کاندیداها می‌خواهم که صادقانه با مردم سخن بگویند و هر یک از آن‌ها که رای مردم را گرفتند باید حق مردم را که همان خدمت صادقانه است، ادا کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰) در جلسه این شورا با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد، گفت: درود خدا بر شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که خون‌شان نقطه عطفی در قیام مردم علیه رژیم طاغوت بود که نهایتا منجر به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ شد.

وی با تاکید بر اینکه راه امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد که همان راه اسلام و قرآن است هرگز کهنه نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید دستورات و رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی ما مورد بهره برداری و عمل قرار گیرد.

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، فرمایشات بسیار مهمی درباره مجلس، دولت، شورای نگهبان، نیرو‌های نظامی و انتظامی وحدت شیعه و سنی، وحدت در کشور و عموم مردم دارند که همیشه تازه و راهگشا است و باید از آن‌ها استفاده کرد، متذکر شد: نسل جوان را باید با اندیشه‌های والای حضرت امام خمینی (ره) آشنا کرد که در این بین نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی خیلی اساسی است.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگر سخنان خود به مساله انتخابات اشاره کرد و با قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از عملکرد شورای نگهبان در فرایند بررسی صلاحیت‌ها، خاطرنشان کرد: لازم است مراتب تشکر و قدردانی خود و اعضای شورای نگهبان را از بیانات اخیر مقام معظم رهبری اعلام کنم؛ ایشان همواره از مواضع و عملکرد شورای نگهبان در ادوار مختلف دفاع کردند که این امر مایه دلگرمی ما بوده است.

آیت الله جنتی در ادامه تصریح کرد: در مرحله تبلیغات نامزد‌های احراز صلاحیت شده هستیم و آن‌ها نیز در حال تبیین مواضع و برنامه‌های خود هستند؛ از این عزیزان می‌خواهم که صادقانه با مردم سخن بگویند و هر یک از آن‌ها که رای مردم را گرفتند باید حق مردم را که همان خدمت صادقانه است، ادا کنند.

وی افزود: عمده مشکل مردم در شرایط کنونی، مشکلات اقتصادی و معیشتی است و طبقات کم درآمد فشار زیادی را متحمل می‌شوند که امیدواریم هر شخصی که رای آورد با فوریت به حل مشکلات مردم بپردازد./998/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
وظیفه دینی و شرعی هر ایرانی با غیرت و با شرف شرکت در انتخابات است.
0
1
م
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
در انتخابات ...شرکت نمی کنیم
0
0