۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۶۸۱۷۳۵
آیت الله رئیسی در برنامه بدون تعارف:

فقر را چشیده ام / مشکلات کشور را می شناسم و برای حل آن برنامه دارم + فیلم

فقر را چشیده ام / مشکلات کشور را می شناسم و برای حل آن برنامه دارم + فیلم
آیت الله رئیسی در برنامه بدون تعارف ضمن تاکید بر عزم خود برای حل مشکلات کشور تصریح کرد که برای حل این مشکلات برنامه داریم والا کاندیدا نمی شدم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف خبر 20:30 به تشریح گوشه هایی از برنامه های خود برای دولت آینده پرداخت.

سخنان آیت الله رئیسی بدین شرح است:

انگیزه بنده از ورود به انتخابات دعوت مردم، مشاهده وضع مردم و توانایی بر حل آنها از طریق برنامه بوده است.

مشکلاتی که در کشور شناسایی کرده ام، برای همه اش برنامه دارم و طی جلساتی که با کارشناسان برگزار کرده ام به این رسیده ایم که می توان مشکلات کشور را حل کرد، و گرنه کاندیدا نمی شدم.

خواهشاً هر کس می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری شود یک بار قانون اساسی را بخواند تا اختیارات ریاست جمهوری را بداند و نگوید اختیارم کم است و نمی شود کار کرد؛ امروز جوانان مردم بیکار هستند، سفره مردم کوچک شده و فریادشان بلند شده است و باید این مشکلات را حل کرد.

من فقر را چشیده ام و هیچگاه رابطه ام را با مردم قطع نکرده ام؛ رابطه من با فقر شنیدنی نیست، بلکه چشیدنی است؛ وعده ای که می دهم یا وعده ندهم و یا اگر وعده می دهم حتما آن را عملیاتی کنم.

برخی مشکلات همچون گرانی مرغ و تخم مرغ هیچ ربطی به تحریم ندارد؛ بسیاری از مسائل ارتباط به تحریم ندارد و مردم به خوبی می دانند چه چیزی به تحریم بی ربط و چه چیزی به تحریم ربط دارد.

تعداد بازدید : 2

ملاک رأی مردم است و اگر رأی مردم به من تعلق گرفت شبانه روزی به مردم خدمت می کنم و اگر اینگونه نشد تمام تلاشم را می کنم تا به منتخب مردم در راستای خدمت به مردم کمک کرده و قانون را تمکین کنم.

دو فرزند دارم که هر دو در کشور مشغول تحصیل هستند و یک خانه 140 متری دارم؛ من ویلا ندارم، خارج از کشور حساب ندارم و سهامی هم ندارم و تنها حسابم همین است که حقوقم به آن واریز می شود.

بنده مسؤولیت مهمی را به عهده دارم و کاری که به آن اشتغال دارم در عداد شغل های مهم کشور محسوب می شود و خواست و دعوت مردم من را به این مسیر کشاند تا بتوانم دعوت آنها را لبیک بگویم و به آنها خدمت کنم.

جوانان در دولت بنده سهیم خواهند بود، از این رو همه و همه باید با حضور حداکثری پای صندوق های رأی مجاهدانه در جهت اعتلای کشور و حل مشکلات گام برداریم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
درود بر رئیسی
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
رای ما رئیسی
3
0
علی نظری
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
ایول رئیسی
1
0
طلبه انقلابی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
اقای ریسی جان برنامه ات برای بورس چیه؟بیصبرانه ملت منتظر اون قسمت برنامه ات هستند .
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
به امید خدا با آمدن شما
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
مرام افسادطلبان در انتخابات ها اگه رد صلاحیت شدیم: میگیم انتخابات مهندسی شده.اگه تایید صلاحیت شدیم و رای نیاوردیم: میگیم تقلب شده و فتنه بپا می کنیم‌.اگه تایید صلاحیت شدیم و رای آوردیم: میگیم گندکاریامون تقصیر شورای نگهبان و نظامه. میخواستن ما را تایید نکنن!
0
0