۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۶۸۱۹۳۲
حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال:

عملکرد آیت الله رئیسی امید تازه ای را در بین مردم ایجاد کرده است

عملکرد آیت الله رئیسی امید تازه ای را در بین مردم ایجاد کرده است
استاد درس خارج حوزه علمیه تاکید کرد که عملکرد آیت الله رئیسی در برخورد با جرثومه های فساد و نیز احیای کارخانجات امید تازه را در مردم ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال استاد درس خارج حوزه علمیه در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا با اشاره به خدمت به مردم اظهار داشت: خدمت به مردم یکی از مباحث بسیار مهمی است که  در مطالب ارزشمند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) وجود دارد و در سفارشات موکد مقام معظم رهبری مشاهده می شود.

وی با توجه به اهمیت خدمت به مردم افزود: خدمت به مردم براساس روایات و منابع دینی از ارزش و جایگاه بسیار والایی برخوردار است که در بعضی از روایات خدمت به خلق خدا از محبوبترین عبادات در درگاه احدیت است مثل آیات فاستبقوا الخیرات و تعاونوا علی البر و التقوی و اینگونه آیات همگی دلیل بر این است که خدمت به مردم بسیار ارزشمند است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در بعضی از ادوار آنگونه که شایسته مردم و نظام می باشد به مردم خدمت نشده است، عنوان کرد: خدمت به مردم والاترین کار نظام جمهوری اسلامی است حقیقتا بعد از بنیانگذاری انقلاب، بسیار خوب کار شده اما متاسفانه در این دهۀ اخیر ما متوجه می شویم علی رغم اینکه خدمت به مردم صورت گرفته اما آنگونه که شایسته و بایسته این ملت شریف است در جهت خدمت به مردم آنگونه که رهبر معظم انقلاب می خواهند فعالیتی انجام نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه مردم شایسته تقدیری داریم و همیشه لبیک گوی نظام می باشند، اذعان کرد: در بحث مسکن، اشتغال و خدمت به مردم متأسفانه به گونه ای تقدیر شده است که مردم حق دارند ابراز نگرانی کنند، علی رغم اینکه در صحنه انقلاب و نظام همواره لبیک گوی مقام معظم رهبری می باشند.

استاد درس خارج حوزه علمیه اظهار کرد: دغدغۀ مقام معظم رهبری اقتصاد و اشتغال کشور است، پیرامون مباحث اقتصاد در قالب شعار سال از اقتصاد مقاومتی شروع و به  موانع زدایی از تولید رسیدند، اینکه ما همیشه چشم و دلمان به سمت غرب و استکبار باشد و منتظر باشیم آنها مشکلات ما را حل و برطرف کنند خیال خامی است؛ در بحث خصوصی سازی هدف ارتقای تولید بود، اما متاسفانه این خصوصی سازی تبدیل به انهدام تولید شد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: با عدم تدبیر و با واگذاری بوسیله ترفندهای مختلف تولیدی ها را تعطیل و منهدم کردند و دولت آینده را با انبوهی از معظلات روبرو کرده اند، اگر دولتی بیاید که بخواهد همان راه و روش دولت بی تدبیر را ادامه دهد فاتحه انقلاب خوانده است.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال با اشاره به همت رئیس قوه قضاییه در احیاء کارخانجات گفت: از زمانی که آیت الله رئیسی مسؤولیت قوه قضاییه را پذیرفتند یک جهش اساسی انجام شد، جرثومه های فسادی که سال ها خانه دوانده و در قوه قضاییه ریشه دوانده بودند، نابود و از ریشه خشکاند و با صلابت و قدرت با آن ها برخورد کرد و امیدی را مجدد در بین مردم به وجود آورد.

 استاد حوزه علمیه ابراز داشت: کارخانه های تولیدی را به بهانه خصوصی سازی و با رانت به نزدیکان و اعوان و انصار خود تقدیم کردند و کارگرها را به تلاطم انداختند، زمین های کشاورزی را با تغییر کاربری به ساختمان تبدیل کردند، این دزدی و چپاول بر سر سفره انقلاب را چه کسی در طی این دو سال خاتمه بخشید؟ آیت الله رئیسی کارستان کردند، قطع کردن دست چپاول گرانه و سارقانه طبری و ریشه های طبری در قوه یعنی احیاء قوه عدلیه کشور، یعنی قوه قضاییه در یک جایگاه عدالت برگرداند.

وی با اشاره به ویژگی های دولت آینده خاطرنشان کرد: نظام و دولت ما نیاز دارد با قاطعیت، تقوا و محبت و در کنار مردم و با صلابت و قاطعیت در برابر چپاولگران این کشور را اداره کند، خوشبختانه در بین نامزدهای این دوره چنین شخصیتی در میان نامزدها وجود دارد و مردم باید با توجه به کارنامه نامزدها نامزد اصلح را تخیص داده و به او رأی بدهند.

استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به شعار نامزدهای انتخاباتی اذعان کرد: مردم عزیز باید هرکسی که شعار می دهد به گذشته و عقبه کاری او نگاه بیندازند که در طی این سال ها چه کاری انجام داده است، از کاندیدا باید پرسید در این سال ها که مسئولیت داشتید چه کاری انجام داده اید؟ مردم با گوشت و پوست خود عملکرد مسئولین را در این دهۀ اخیر درک کرده اند، باید ببینند آقایان به شعارهایی که می دهند عمل هم کردند یا صرفاً یک ادعا و شعار است.

حجت الاسلام و المسلمین با توجه به اهمیت انتخاب اصلح اظهار داشت: مردم عزیز با بصیرت کاندیداها را بررسی کنندکه اصلح چه کسی است، راه صحیح این است و با چسم بسته و تقلید کوکورانه یا از روی لجاجت و تعصب اگر عمل شود، آن وقت باید گفت چندین چراغ دارد و بی راهه می رود، بگذار تا بیفتد و بیند فضای خویش.

وی با اشاره به تشخیص اصلح افزود: مردم عزیز ما هوشیار می باشند و خواهشمندم به صحبت ها اکتفا نشود به کارنامه و عملکرد ها توجه کنند. هیچکس از این واجب معاف نیست همه باید پای صندوق ها حاضر شوند و ثانیاً اصلح را تشخیص دهند، کسی هم که بدون تحقیق انتخاب کند، عمل خلاف شرع انجام داده است و آب به آسیاب دشمن ریخته است.

وی در پایان با بیان اینکه دو واجب داریم یکی اصل شرکت در انتخابات و دوم انتخاب اصلح.، خاطرنشان کرد: سکانداری کشور را باید به دست اصلحی داد که تولید مملکت، جهش و امنیت کشور و  همچنین مباحث فرهنگی دینی و اجتماعی کشور، را تامین کند و به لطف خدا دست رانت خوارن، تجاوز گران، طمع کاران و دست استکبار جهانی را قطع کند و به لطف خداوند مردم شریف این کار را  در 28 خرداد1400خواهند کرد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
نامزد منتخب ما برای ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی است و به این حمایت افتخار می‌کنیم. امیدواریم با پیروزی رئیسی مردم نشاط پیدا کنند.
0
0