۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۸۱۹۴۶
آیت الله موسوی اصفهانی:

کسی را انتخاب کنیم که اهل کنار آمدن با عهدشکنان نباشد

کسی را انتخاب کنیم که اهل کنار آمدن با عهدشکنان نباشد
نماینده خبرگان استکبارستیزی را از شاخصه های اصلی کاندیدای اصلح دانست و گفت: کسی را انتخاب کنیم که اهل کنارآمدن با عهدشکنان نبوده و همواره درپی مذاکره نباشد.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین معیارهای کاندیدای اصلح پرداخت و گفت: ما باید به اعمال کاندیداها بنگریم و آن کسی که بیشتر از دیگران برای پیاده سازی اندیشه های امام خمینی(ره) دغدغه دارد را انتخاب کنیم.

وی استکبارستیزی را از شاخصه های اصلی کاندیدای اصلح برشمرد و ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که اهل کنار آمدن با دشمنان و عهدشکنان نبوده و همواره در پی مذاکره نباشد؛ امروز متأسفانه بعضی از آقایان هستند که علی رغم عهد شکنی های پی در پی دشمن باز هم به ادامه مذاکرات مشغول هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه ما باید طبق رهنمودهای رهبری راه 43 ساله مقاومت را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: امروز باید در مقابل استکبار استقامت داشته باشیم و انقلاب را به عنوان امانت الهی به دست صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) بسپاریم.

وی با تأکید بر لزوم حضور پرشور و حداکثری مردم پای صندوق های رأی و با بیان اینکه بهترین راه حل مشکلات کشور مشارکت حداکثری در انتخابات است، توطئه های دشمن برای کاهش مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: قهر از انتخابات اوضاع را بدتر می کند؛ ما 250 هزار شهید برای انقلاب داده ایم و در برابر آنها مسؤول هستیم./841/

ارسال نظرات