۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۸۲۰۶۹
جلیلی:

متأسفانه در برنامه‌های صداوسیما هیچ سؤالی درباره روستاها مطرح نشد

متأسفانه در برنامه‌های صداوسیما هیچ سؤالی درباره روستاها مطرح نشد
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ۲۵ درصد جمعیت ما در روستا‌ها هستند، با این حال در همه برنامه‌های صداوسیما حتی یک سؤال هم در این باره از من پرسیده نشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، عصر امروز در بدو ورود به صداوسیما برای حضور در دومین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرگاران گفت: ان‌شاءالله در مناظره امروز همه تلاش کنیم نظرات خود را مبتنی بر اخلاق در محیطی سالم ابراز کنیم و این مناظره محل تلاقی نظرهای مختلف درباره موضوعات مورد انتظار مردم باشد.

جلیلی با بیان اینکه امیدوارم در این مناظره به برخی موضوعاتی که در این ایام به آن‌ها پرداخته نشده، پرداخته شود، به موضوع جمعیت روستایی اشاره کرد و گفت: 25 درصد جمعیت ما در روستاها هستند با این حال در همه برنامه‌های صداوسیما حتی یک سؤال هم در این باره از من پرسیده نشد.

وی مسائل مربوط به زنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و باید مشخص شود که چه برنامه‌هایی برای آن‌ها وجود دارد و چگونه می‌خواهیم آن‌ها را اجرا کنیم. همچنین مباحثی چون جوانان و ورزش وجود دارد که باید به آن‌ها پرداخت.

جلیلی تصریح کرد: امیدوارم در مناظره امروز به موضوعاتی که مدنظر مردم است پرداخته شود و پاسخ‌های معتبری که برای این موضوعات وجود دارد مطرح شود و مشخص شود که نامزدها این مسائل را چگونه و با چه تضمیمنی می‌خواهند محقق شود. امیدوارم بتوانیم در محیطی دوستانه نگاه‌های مختلف را بیان کنیم و از نظرات خود دفاع کنیم و مردم هم بتوانند به‌خوبی قضاوت کنند./998/

ارسال نظرات