۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۸۲۱۱۳
رئیس کمیسیون اصل نود:

روحانی که کاندیداها را به اخلاق دعوت می‌کند، خود با دروغ‌گویی وعده حل مشکلات داد

روحانی که کاندیداها را به اخلاق دعوت می‌کند، خود با دروغ‌گویی وعده حل مشکلات داد
پژمانفر با اشاره به سخنان امروز روحانی گفت: کسی کاندیداها را دعوت به رعایت اخلاق می‌کند که خودش پایبندی به اخلاق نداشته و با دروغ‌گویی وعده حل مشکلات را داده بود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان جلسه علنی امروز و با ارائه اخطار قانون اساسی مستند به اصل 119 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران گفت: در نظام سیاسی کشور ما انتخاب رئیس جمهور جدید باید حداقل یک ماه پیش از تشکیل دولت جدید انجام شود و وظیفه رئیس جمهور نیز برگزاری انتخابات است و حق تبلیغ ندارد.

وی خطاب به حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: آخر کار دولت شماست و حق ندارید به طرفداری از نامزدها بپردازید و ظرفیت‌های دولت را به سمت کسانی ببرید که به طور صوری آنها را از دولت جدا کرده‌اید.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس مجلس اظهار داشت: کسی کاندیداها را دعوت به رعایت اخلاق می‌کند که خودش پایبندی به اخلاق نداشته و با دروغگویی وعده حل مشکلات را داده است؛ در این چند ماه باقیمانده وظایف بر زمین مانده را انجام بدهید و دست‌تان را از جیب مردم بیرون بکشید.

حجت الاسلام پژمانفر خطاب به روحانی گفت: شما کاری کردید کشوری که صادرکننده برق و گندم و گوشت سفید بوده، در این اقلام واردکننده شده است.

وی در پایان خطاب به نایب رئیس مجلس که اداره مجلس را برعهده داشت تأکید کرد: اگر این اخطار را وارد می‌دانید باید این موارد را رسما به رئیس جمهور بگویید که حق ورود به انتخابات را ندارند.

ارسال نظرات