۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۸۲۱۹۶

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی طلاب جامعه الزهرا

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی از سوی طلاب جامعه الزهرا
مدیر روابط عمومی جامعه الزهرا گفت: همزمان با میلاد حضرت معصومه(س)، نهمین دوره از کمکهای مومنانه با اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان استان قم انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، روح الله عباسپور با اشاره به فرارسیدن ایام دهه کرامت گفت: همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، نهمین دوره از نهضت کمک‌های مومنانه با اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان استان قم از سوی طلاب جامعه الزهرا (س) انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) با بیان اینکه کمک‌های مومنانه توسط این مرکز در آستانه دهه کرامت انجام می‌گیرد، تصریح کرد: این دوره از نهضت کمک‌های مومنانه در روز شنبه بیست و دوم خرداد ماه از سوی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این بسته‌ها با کمک مجموعه‌ای از خیرین تهیه شده است، تاکید است: این بسته‌های معیشتی با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خواهران طلبه جامعه الزهرا (سلام الله علیها) و خیرین محترم در سطح استان قم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (رحمت الله تعالی علیه) فراهم شده است.

عباسپور با اشاره به ضرورت حمایت از اقشار نیازمند حمایت افزود: با شناسایی قبلی خانواده‌های نیازمند سطح استان در دوره‌های گذشته، توزیع این بسته‌ها از ساعت ۹ صبح روز ۲۲ خرداد به سمت جامعه هدف آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات