۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۸۲۵۷۲
نماینده مجلس خبرگان عنوان کرد؛

وظیفه سنگین علما و طلاب برای دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات

وظیفه سنگین علما و طلاب برای دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات
حجت الاسلام والمسلمین نیازی گفت: علما و طلاب در ایام سرنوشت ساز مردم را با بیان های مختلف به حضور حداکثری در انتخابات 1400 دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با بیان این که از اصول مسلم قرآنی، اصل حفظ اقتدار نظام اسلامی است، اظهار داشت: زمانی که جبهه‌ها تشکیل بود مردم و ملت و ما طلاب احساس ضرورت کرده و در جبهه‌های جنگ هشت سال مقاومت کردیم و بحمدالله این نظام اسلامی محفوظ ماند.

وی افزود: الان هم فرقی نمی‌کند مواجه با جنگ نرم هستیم؛ ایامی که ۲۴ ساعته بوق‌های تبلیغاتی رسانه‌ها گوش‌ها را از شبهات پر می‌کنند از باب «اذا ظهرت البدع فللعالم ان یظهر علمه و إلا فعلیه لعنة الله» وظیفه دفاع از نظام اسلامی را داریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آقا امام زمان (عج) در این عصر و زمان، کسی غیر از ما طلاب را ندارد؛ وظیفه ما است که در این شرایط کشوری که مورد هجوم تبلیغاتی جنگ نرم است غفلت نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات و توجه به انتخاب اصلح، گفت: سعی کنیم به هر اندازه که در توان داریم مردم را توجیه کنیم و ضرورت شرکت در انتخابات که تأثیر مستقیم در حفظ نظام دارد را تبیین کنیم.

وی با بیان این که مراجع تقلید، علما و بزرگان حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌دانند، ابراز کرد: بعضی از آقایان شرکت در انتخابات را واجب عینی می‌دانند و حضرت امام فرمودند چه بسا ترک شرکت در انتخابات از بزرگترین گناهان کبیره باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان وظیفه علما و طلاب را برای دعوت مردم به انتخابات سنگین ارزیابی کرد و گفت: ما باید مردم را با بیان‌های مختلف شرعی، سیاسی و ... برای شرکت در انتخابات مجاب کنیم.

ارسال نظرات