۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۸۲۵۹۲
حجت الاسلام والمسلمین مقامی مطرح کرد؛

آیت الله رئیسی گزینه اصلح انتخابات ریاست جمهوری

آیت الله رئیسی گزینه اصلح انتخابات ریاست جمهوری
حجت الاسلام والمسلمین مقامی حضور همگان در انتخابات را برای عبور از بحران‌های جامعه ضروری دانست و گفت: با توجه به برنامه‌های آیت الله رئیسی، اصلح بودن ایشان قطعی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مقامی، عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حضور همگان در انتخابات این دوره ریاست جمهوری را برای عبور از بحران‌های امروز جامعه را ضروری دانست و گفت: ازآنجاکه قوه مجریه ما سال‌ها در دست غرب‌گرایان بوده و آسیب‌های زیادی به انقلاب و نظام و مردم ما وارد کرده‌اند و با ایجاد مشکلات اقتصادی و فساد اداری مردم ما را در تنگ نا قرار داده‌اند و انقلاب را از ریل اصلی آن خارج کرده‌اند همه مردم باید برای عبور از این برهه و حل تمام مشکلات قوه مجریه را از وجود این افراد پاک کنند لذا حضور حداکثری در انتخابات ضرورت دارد و ازآنجاکه انتخاب و انتخابات از حقوق فردی هر شخص می‌باشد و از حقوقی است که ازنظر شرعی و حقوقی قابل اسقاط نیست همه افراد باید در انتخابات شرکت کنند.

این استاد حوزه علمیه قم درباره اینکه  چرا آیت الله رئیسی اصلح می‌باشند، افزود: خصوصیات آقای رئیسی مردم‌داری ساده زیستی و پاک دستی می‌باشد و در مدت‌زمان خدمت ایشان در قوه قضائیه حتی از امکاناتی که ازنظر قانونی هم به ایشان اجازه داده‌شده استفاده نکرده است به خلاف برخی مسئولین غرب‌گرا که اشرافی گری را سرلوحه برنامه‌های خویش قرار داده‌اند از جهت دیگر ایشان سه برنامه اساسی برای کشور دارند؛ اول، مبارزه با مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری. دوم، مبارزه با فساد اداری. سوم، مبارزه با اشرافی‌گری که با توجه به این برنامه‌ها اصلح بودن ایشان قطعی است./998/

ارسال نظرات