۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۸۲۶۱۶
حجت الاسلام سقای بی‌ریا:

باید حواسمان به روزهای آخر انتخابات باشد

باید حواسمان به روزهای آخر انتخابات باشد
عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی گفت: مردم ما در این روزهای آخر باید بسیار هوشیار باشند تا مبادا شبهه افکنی‌های دشمنان آنها را منحرف کند و اصلح را از یاد نبرند.

حجت الاسلام محمدناصر سقای بی‌ریا، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه در این دوره شناخت اصلح کار سختی نیست گفت: این روزها که روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی است و کاندیداها، دیدگاه‌های خودشان را مطرح کرده‌اند، ما کاندید شاخصی را داریم که در بین سایرین خود را نشان داده و اقبال عمومی و ملیونی به ایشان است.

وی افزود: ما از آنجایی که در میدان هستیم و از مردم خبر گرفته‌ایم، مردم استقبال بسیار خوبی نسبت به وی داشتند و البته شبهه افکنی‌هایی از سوی ضد انقلاب وجود دارد که می‌خواهد مردم را مأیوس کند؛ آنها هرچه بیشتر تأکید می‌کنند که پای صندوق‌های رأی نروید، ما باید مستحکم‌تر بشویم.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ارزش رأی دادن زمانی روشن می‌شود که دشمن ما را از رفتن پای صندوق منع می‌کند و ما نباید دشمن شاد بشویم؛ وقتی شما گوهر گران‌بهایی در دست دارید و کسی می‌گوید آن را زمین بینداز و یک سنگ بی‌خاصیت را بردار، شما باید متوجه شوید که چه چیز گرانبهایی را در اختیار دارید.

وی همچنین اظهار داشت: ما باید به توصیه‌های رهبر انقلاب عمل کنیم که ایشان فرمودند همه باید پای صندوق‌های رأی بیایند و به حق توصیه کنند تا مشارکت بالایی را شاهد باشیم؛ ما باید هم نسبت به آمدن پای صندوق‌های رأی و هم نسبت به انتخاب کاندید اصلح توصیه کنیم.

حجت الاسلام سقای بی‌ریا ضمن اینکه لحظات آخر انتخابات بسیار مهم است گفت: مردم ما در این روزهای آخر باید بسیار هوشیار باشند تا مبادا شبهه افکنی‌های دشمنان آنها را منحرف کند؛ مردم باید امسال پرشورتر از گذشته نشان بدهند که می‌خواهند وضعیت کشور را تغییر دهند و با این کار دشمن را ناامید کنند و نور امید را در دل مردم زنده کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم در این پیچ تاریخی، مردم ما سربلند بیرون بیایند و ما می‌توانیم در این انتخابات از شرایط سخت گذر کرده و در شرایط آسانی قرار بگیریم.

ارسال نظرات