۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۸۲۶۳۳

پیشتازی قاطع آیت الله رئیسی در آخرین نظرسنجی خبرگزاری رسا

پیشتازی قاطع آیت الله رئیسی در آخرین نظرسنجی خبرگزاری رسا
در پی انتشار یک نظرسنجی از سوی خبرگزاری رسا، 70.83 درصد مخاطبان این رسانه حوزوی «سید ابراهیم رئیسی» را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود انتخاب کرده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در روزهای اخیر شاهد انجام نظرسنجی های فراوانی در خصوص کاندیدای مورد نظر مردم از سوی نهادهای مختلف صورت گرفته است؛ خبرگزاری رسا نیز در آخرین و جدیدترین نظرسنجی خود سؤال «در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در 28 خرداد به کدام کاندیدا رای می ‏دهید؟» را به نظرسنجی گذاشت.

70.83 درصد مخاطبان این رسانه حوزوی «سید ابراهیم رئیسی» را انتخاب کرده اند.

همچنین 17.08 درصد از مخاطبان این رسانه حوزوی به عبدالناصر همتی، 5 درصد به سعید جلیلی، 2.5 درصد به سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، 2.08 درصد به محسن مهرعلیزاده، 1.67 درصد به محسن رضایی و 0.83 درصد به علیرضا زاکانی رأی داده اند.

با پیشتازی قاطع آیت الله رئیسی در نظرسنجی های مختلف و انتشار بیانیه های نهادهای بزرگی همچون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حمایت از این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در می یابیم که شاخصه های کارآمدی و کاندیدای اصلح از نظر مردم و علمای دین در وی وجود دارد.

افزون بر این، کارنامه آیت الله سید ابراهیم رئیسی گویای عزم راسخ وی بر حرکت در راستای حل مشکلات کشور و مبارزه قاطعانه با فساد و مفسدان است.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که امروز مردم از شعار و سخنرانی خسته شده اند و تنها از مسؤولان انتظار عمل و حضور میدانی در راستای حل مشکلات خود را دارند./841/

پ/پیشتازی قاطع آیت الله رئیسی در آخرین نظرسنجی خبرگزاری رسا

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
توی حوزه 17 درصد به همتی رای میدهن؟ یا للعجب
2
0
ناشناس
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
احتمالا ازون دست نفوذهای حوزه هستند.