۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۶۸۲۷۰۹
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

لزوم همگرایی میان نامزدهای جریان انقلاب / نامزدها از اتفاقات سال 92 درس بگیرند

لزوم همگرایی میان نامزدهای جریان انقلاب / نامزدها از اتفاقات سال 92 درس بگیرند
مسؤول مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی بر لزوم وحدت میان نامزدهای جریان انقلاب تأکید کرد و گفت: نامزدها از اتفاقات سال 92 درس بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین احمدعلی یوسفی مسؤول مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بر لزوم وحدت در میان نامزدهای جریان انقلاب تأکید کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اگر امر بین وحدت نیروهای مؤمن و خود اصلح پنداری دایر شود، وحدت باید مقدم بر همه چیز باشد.

وی با اشاره به اینکه نامزدهای جریان انقلاب از اتفاقات سال 92 درس بگیرند، اظهار داشت: امروز نباید اجازه داده شود آن اتفاقات تکرار شده و کشور به دست تفکر لیبرالی و غرب گرا بیافتد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با بیان اینکه نامزدهای جبهه انقلاب با هم گرایی و هم افزایی، معیشت مردم را از دست تفکر لیبرال - سرمایه داری نجات دهند، عنوان کرد: امروز باید برای مصالح اسلام و مسلمین در میان کاندیداهای جریان انقلاب وحدت ایجاد شود.

مسؤول مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی آیت الله رئیسی را مصداق بارز کاندیدای اصلح دانست و تصریح کرد: امروز همه نامزدهای جریان انقلاب باید از ایشان حمایت کرده و به نفع ایشان از صحنه کنار بکشند.

وی در پایان با بیان اینکه اگر از فرصت ها خوب بهره نبریم ممکن است جبران مشکلات کشور دیگر غیر ممکن شود، تصریح کرد: امروز معیشت مردم از سوی حامیان تفکر لیبرال - سرمایه داری گروگان گرفته شده است و نامزدهای جبهه انقلاب باید با هم گرایی، هم افزایی و وحدت، مردم را نجات داده و حاکم شدن این تفکر در 4 یا 8 سال آینده بر سرنوشت کشور جلوگیری کنند./841/

ارسال نظرات