۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۶۸۲۸۴۰
الهیان:

مشکلات اخذ رأی حل نشود، شکایت نمایندگان مجلس از وزیر کشور قطعی خواهد بود

مشکلات اخذ رأی حل نشود، شکایت نمایندگان مجلس از وزیر کشور قطعی خواهد بود
نماینده مجلس گفت: اگر مشکل نبود تعرفه ادامه داشته باشد شکایت نمایندگان از وزیر کشور قطعی است و هرچه سریع‌تر فکری برای این قضیه شود و باید تدبیر جدی صورت بگیرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، در حاشیه شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراها، نخستین میان‌دوره مجلس یازدهم و دومین میان‌دوره‌ای دوره پنجم خبرگان رهبری در حسینیه جماران، اظهار داشت: با توجه به گزارش هایی که رسیده، در بعضی ار حوزه‌های رای‌گیری در تهران تعرفه با تاخیر ارائه شده و در ساعات اولیه تعرفه در این حوزه های رای‌گیری در تهران وجود نداشته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تامین تعرفه برای کل کشور، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که الان در پایتخت در برخی از حوزه‌های رای گیری تعرفه وجود ندارد؛ چگونه وزارت کشور می‌خواهد تعرفه شهرستان و روستاهای دورافتاده را تامین کند؟! به نظر می رسد سوء مدیریت در این رابطه وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: گزارش های مبنی بر نبود دستگاه احراز هویت در برای شعب اخذ رای داشته‌ایم؛ برای پیگیری این موضوع با معاون پارلمانی و مدیرکل وزارت کشور تماس گرفتیم که پاسخگو نبودند، بنابراین موضوع را به معاون پارلمانی رئیس جمهور اطلاع دادیم و این پیام را دادیم که اگر نبود تعرفه ادامه داشته باشد شکایت نمایندگان از وزیر کشور قطعی است و هرچه سریع‌تر فکری برای این قضیه شود و باید تدبیر جدی صورت بگیرد.

ارسال نظرات