۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۶۸۲۹۵۱

تبریک روحانی به منتخب مردم+فیلم

تبریک روحانی به منتخب مردم+فیلم
رییس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا نتیجه انتخابات را به منتخب مردم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران امروز در جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور مسؤولان برگزار شد با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار داشت: من تبریک می گویم به منتخب مردم اما چون هنوز رسما اعلام نشده باتوجه به قانون تبریک رسمی را به تاخیر می اندازم اما منتخب معلوم است در این انتخابات که چه کسی رای به اندازه کافی آورده و امروز منتخب مردم است و 45 روز دیگر مسؤولیت ریاست جمهوری را عملا به عهده خواهد گرفت و دولت دوازدهم 45 روز دیگر پایان ماموریت و مسؤولیتش خواهد بود.

رییس جمهور همچنین با تشکر از مردم به خاطر حضور و خلق حماسه در انتخابات، گفت: مردم روز پرنشاطی را با حضور وسیع و آبرومندانه خود آفریدند.

وی تصریح کرد: از دقت و وقت شناسی مردم، از صدا و سیما و سایر دستگاه های تبلیغاتی که به صحنه آمدند تشکر می کنیم.

تعداد بازدید : 3
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
.. انتقاد
0
0
ناشناس
United States
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
بابا با معرفت
0
0
ناشناس
Germany
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
وجود حدود 5 میلیون آراء باطله یعنی نتوانستیم کسانیکه می خواهند رای بدهند را جذب جبهه انقلاب کنیم و آنها اینگونه رای دادند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
این پیروزی غرور آفرین و شکوهمند ملت ایران پای صندوق های رای را به رهبر عزیزتر از جانمان، ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی و شما دلاوران عرصه رسانه و فضای مجازی تبریک عرض کرده و خداوند را به پاس این نعمت بزرگ می ستاییم.
0
0