۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۸۳۰۰۹
آیت الله حیدری:

دولت قوی، مردمی و کارآمد خسارت های ناکارآمدان را جبران کند

دولت قوی، مردمی و کارآمد خسارت های ناکارآمدان را جبران کند
آیت الله حیدری حضور پرشور مردم را سازنده و کوبنده دانست و گفت: منتخب مردم با بازگردان قطار انقلاب به ریل اصلی، شکر اعتماد مردم به خود را بجا آورد.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و همچنین انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم را تبریک می گویم.

 آیت الله حیدری حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری را سازنده و کوبنده توصیف کرد و گفت: حضور پر شور مردم در انتخابات سازنده برای پیشرفت نظام اسلامی بوده و کوبنده در جهت خنثی سازی توطئه های اجانب و دشمنان داخلی و خارجی بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: این انتخابات دوباره نشاط و امید بعد از جفاکاری و ناامیدی از نارکارآمدی دولت فعلی را به مردم بازگرداند و دوباره ملت ایران نسبت به آینده کشور امیدوار شدند.

آیت الله حیدری اظهار داشت: ملت شریف سرفراز ایران جانانه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند برخلاف شرایط کرونایی و همچنین توطئه ها و دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی، ملت ایران در صحنه انتخابات حضور پرشور داشتند و خداوند را برای این نعمت بزرگ شاکر هستیم.

وی با بیان اینکه باید منتخب مردم با بازگرداندن قطار انقلاب به ریل اصلی خود، شکر اعتماد مردم به خود را بجا آورد، گفت: باید منتخب مردم مطالبات به حق مردمی را مورد توجه و پیگیری قرار دهد و دولت قوی، مردمی و کارآمد را شکل دهد تا ضعف ها و ناکارآمدی دولتمردان جبران شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: امیدوارم شکل گیری دولت قوی و کارآمد مرهمی بر دل های مردم باشد و نظام اسلامی در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق تمدن نوین اسلامی قرار گیرد./998/

ارسال نظرات