۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۶۸۳۰۲۶

پیام تبریک مدیران و کارکنان خبرگزاری رسا به رهبر معظم انقلاب

پیام تبریک مدیران و کارکنان خبرگزاری رسا به رهبر معظم انقلاب
مدیران و کارکنان خبرگزاری رسا در پیامی به رهبر معظم انقلاب، حضور حماسی مردم در انتخابات را نشان دهنده پایه های مستحکم نظام اسلامی دانستند و این دستاورد را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدیران و کارکنان خبرگزاری رسا در پیامی به رهبر معظم انقلاب حضور گسترده مردم ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد ماه را به معظم له تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مبارک حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ‏ای مدظله

ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

سلام علیکم

با احترام، حضور حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد ماه بار دیگر تاییدات الهی و پایه ‏های مستحکم مردمی نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت کرد. در این حماسه ملی، قلوب مردم به سوی یکی از عالمان دلسوز و مسئولان رویشی انقلاب متمایل شد و ملت شریف ایران با راهنمایی‏ های داهیانه حضرت‏عالی اولین دولت را در گام دوم انقلاب اسلامی انتخاب کردند تا دومین مرحله از اهداف سه‌گانه خودسازی، جامعه‌پردازی و امت‏سازی با تکیه بر ایران مقتدر شکل گیرد.

بی ‏شک این حماسه مردمی با تلاش ‏های شورای نگهبان، زحمات رسانه ملی و رسانه‌های داخلی، همراهی ارگان‏ها و تشکل ‏های خودجوش انقلابی، نصایح مراجع و شخصیت‏ های حوزوی، تبلیغات فضلا و رسانه‏ های حوزه ‏های علمیه، پروژه دشمنان را در تحریم انتخابات با شکست روبه ‏رو و چهره منفور استکبار و صهیونیست، منافقان کور دل و دنباله ‏های داخلی آنان را بیشتر نمایان کرد.

ما خبرنگاران، دبیران و مدیران خبرگزاری رسا این پیروزی و ولایتمداری مردم را به خدمت حضرت‏عالی تبریک می‏ گوییم.

هم‏چنین ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته، رای بالای ملت به ایشان را نشانه ناامیدی از جریان غرب‏گرا و اعتماد به مدیریت حزب الله و امید به برنامه‏ های «دولت مردمی؛ ایران قوی» می ‏دانیم و ضمن تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت و آرمان‏ های امامین انقلاب، آمادگی خود را برای استقرار و پیشرفت دولت جدید اعلام می‏ نماییم.

در انتظار طلوع خورشید عالم تاب و منجی بشریت، حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف؛ طول عمر  و تاییدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعتلای نظام مقدس اسلامی را از خدای منان مسئلت داریم.

 مدیران و کارکنان خبرگزاری رسا

 29/ خرداد/1400

پیام مدیران و کارکنان خبرگزاری رسا به رهبر معظم انقلاب

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بشیر
Iran, Islamic Republic of
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
مبارک باشد ان شاالله
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
خدا لعنت نکنه جوجه کباب خورا رو
3
0
حمید منتظری
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
متوجه منظورتون نشدیم کیا جوجه و کباب خودرن ؟
ali reza
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
پیروزی هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران ، خادم هشتمین امام همام ،در هشتمین روز از دهه کرامت، مبارک باد.
2
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
آتش تحریم و تحریفی که غربگرایان و معاندان برای سید ابراهیم افروخته بودند با دست قدرت خدا به گلستان مشارکت و امید بدل شد.
2
1
طلبه انقلابی از قم
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
امیدوارم قدر این ۱۸ میلیون رای در سال ۱۴۰۰ دانسته بشه تا به سرنوشت ۲۴ میلیون رای در سال ۹۶ در ۴ سال بعد یعنی۱۴۰۴ مبتلا نشه.چرا که در آنصورت واقعا دیگه نمیشه کاری کرد.
2
0
رامیتن
Iran, Islamic Republic of
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
متأسفانه روحانی برای دولت رئیسی آرزوی موفقیت کرد.

خدایا خودت رحم کن.
1
0
ناشناس
Germany
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
بحول و قوه ی الهی و با مدد دستان یداللهی حضرت مولا و سرورمون اول منافقین و ناکثین و خائنین رو نابود بعد میهن خویش و دیگر بلاد مسلمین را کنیم آباد .
1
0