۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۸۳۰۵۶

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین نیکویی به آیت الله سعیدی

پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین نیکویی به آیت الله سعیدی
حجت الاسلام والمسلمین نیکویی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی انتخاب آیت الله سعیدی گلپایگانی به نمایندگی مردم قم در مجلس خبرگان را تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مهدی نیکویی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی انتخاب آیت الله سیدمحمد سعیدی گلپایگانی به نمایندگی مردم قم در مجلس خبرگان را تبریک گفت.

متن این پیام آقای به این شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ

در عمل به حدیث شریف "اشکرکم لله اشکرکم للناس " (کافی ج ٢. ص٩٩) به این وسیله مراتب سپاس خویش را از مردم شریف ایران اسلامی بخصوص استان ولایتمدار قم به خاطر حضور مؤمنانه در انتخابات و اعتماد و تأیید نظام شکوهمند جمهوری اسلامی و موجب خرسندی دوستان و خشم معاندین و مخالفین جمهوری اسلامی شد اعلام می‌نمایم و به منتخبین ملت، ریاست جمهور سید ابراهیم رئیسی و نماینده مجلس خبرگان رهبری سید محمد سعیدی و نمایندگان شورای شهر تبریک میگویم، و آرزوی موفقیت و انجام وظیفه برای همه دارم و تشکر مضاعف از همه کسانیکه به این حقیر اعتماد نمودند.

امیدوارم که نظام اسلامی و منتخبان محترم با خدمت خویش پاسدار و قدردان این همه موقعیت شناسی و فداکاری مردم شریف ایران اسلامی باشند.

در پایان از همه مجریان و ناظران و نیز رسانه‌های گروهی و ملی که زمینه انتخاب مردم را فراهم نموده و علی رقم برخی کاستی‌ها، فرصت هرچند کوتاه بیان دیدگاه و نظرات و معرفی را به این حقیر دادند سپاسگزارم

و از درگاه ایزد منان تعجیل در فرج ولی الله الاعظم ارواحنا فداه و دوام عزت وسلامت رهبر معظم و مراجع عظام تقلید را مسألت می‌نمایم.

قم المقدسه، مهدی نیکویی ١٤٠٠/٣/٢٩

ارسال نظرات