۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۸۳۲۱۷

آغاز اجرای طرح تحول تبلیغات اسلامی استان قم از اول تیرماه

آغاز اجرای طرح تحول تبلیغات اسلامی استان قم از اول تیرماه
همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اجرای طرح تحول اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از سه ماه کار کارشناسی با تدوین بیانیه مأموریت، سند چشم انداز و در چارچوب برنامه دو ساله تحول اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، اجرای طرح تحول آغاز شد.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل ادراه تبلیغات اسلامی استان قم در راستای اجرای برنامه تحولی این اداره کل و به منظور توسعه دایره مخاطبین، ارتباط فراگیر و گسترده با اصناف استان را در دستور کار قرار داده و امروز با رؤسای اتحادیه‌های خرازان و صنوف وابسته، لوازم خانگی و مؤسسات اتومبیل کرایه دیدار کرد.

وی این دیدار را در راستای مأموریت راهبری زیست بوم فرهنگی تبلیغی استان و بررسی ظرفیت‌های تبلیغی برای اجرای طرح‌های مشترک فرهنگی با اصناف دانست.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی اصناف، از تلاش‌های واحدهای صنفی استان در خدمت‌رسانی به مردم در شرایط سخت اقتصادی قدردانی کرد و فعالان حوزه تولید و کسب و کار را سربازان و افسران خط مقدم اقتصادی دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ارتباط گسترده فعالان واحدهای صنفی با بدنه جامعه را فرصت مناسبی برای اجرای طرح‌های فرهنگی و تبلیغی دانست و ضمن تبیین تعدادی از طرح‌های فرهنگی که متناسب با جامعه هدف اصناف می‌باشد، آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم را در اجرای برنامه‌های مشترک با اصناف اعلام کرد.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده بر ضرورت حمایت از شتاب بخشی و انعکاس مطالبات و مشکلات اصناف استان توسط شبکه مبلغین و تشکل‌های مردمی مرتبط با سازمان تأکید کرد و روحانیت را صدای رسای مطالبات مردم ایران دانست.

سید مجید فاطمی مجد، نایب رئیس اول اتاق اصناف استان قم نیز با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در جمع تعدادی از روسای اتحادیه‌ها، تاکید کرد که اتاق اصناف استان برای تعامل سازنده با اداره کل تبلیغات اسلامی و اجرای طرح‌های مشترک استقبال می‌کند.

در پایان مقرر شد تا ۱۵ تیر ماه برنامه زیارت با معرفت (طرح شفیعه محشر) برای اصناف استان قم اجرا شود./998/

ارسال نظرات