۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۸۳۴۵۶
آخرین آمار کرونا در ایران ۶ تیرماه؛

فوت ۱۳۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته

فوت ۱۳۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته
وزارت بهداشت از فوت ۱۳۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر ۳۲ شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون چهار میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۴۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۷۷۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۷۰۹ هزار و ۲۰ دُز رسیده است.

از دیروز تا امروز ششم تیرماه ۱۴۰۰ براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۷۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که هزار و ۹۳ نفر از آنها بستری شد‌ه‌اند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۶۷ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۸۴۵ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون دو میلیون ۸۳۵ هزار و ۶۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سه هزار و ۱۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۲۳ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۹۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات