۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۸۳۵۵۲
حجت الاسلام قربانی:

آیت الله رئیسی مطالبات رهبر انقلاب را در قوه قضاییه اجرایی کرده است

آیت الله رئیسی مطالبات رهبر انقلاب را در قوه قضاییه اجرایی کرده است
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: باید رییس جدید قوه قضاییه ریل گذاری که آیت الله رئیسی در قوه قصاییه ایجاد کردند را با حرکت شتابان تری ادامه دهد.

حجت الاسلام علی قربانی عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، به تبیین عمکرد آیت الله رئیسی در دوران ریاست بر قوه قضاییه پرداخت و گفت: آیت الله رئیسی دارای چهره مردمی بوده و در دوران کوتاه ریاست خود بر قوه قضاییه ارتباط گیری مناسبی با اقشار مختلف جامعه داشته است.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مردمی بودن و ارتباط گیری مسؤولان با مردم تأکید داشتند، افزود: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسؤولان نظام و قوه مجریه، استانداران، فرمانداران و ائمه جماعات کشور روحیه مردمی آیت الله رئیسی را الگوی کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه همواره رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود، نشاط و امیدواری را بدنه جامعه ترزیق کردند، گفت: یکی دیگر از دلایل موفقیت آیت الله رئیسی ایجاد امیدواری میان اقشار مختلف مردم بوده است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: دشمنان سعی داشتند که مشارکت حداقلی و 25 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری ایران رقم بخورد، اما آیت الله رئیسی با ایجاد روحیه نشاط و امیدورای در جامعه، میزان مشارکت مردم در انتخابات را به حدود 50 درصد رساندند و ایشان حداکثر آرا را کسب کردند.

حجت الاسلام قربانی ابراز داشت: سرعت رسیدگی به پرونده های قضایی در دوره ریاست آیت الله رئیسی بر ریاست قوه قضاییه چندین برابر شده بوده، از این رو رهبر معظم انقلاب این علمکرد جهادی و انقلابی ایشان را ستودند.

وی با بیان اینکه پیگیری و دفاع از مطالبات و حقوق عمومی مردم یکی دیگر از ویژگی های عملکرد آیت الله رئیسی در ریاست قوه قضاییه است، افرود: برخی علمکرد آیت الله رئیسی در جهت بازگشایی کارخانجات و کارگاه صنعتی را مورد تمسخر قرار دادند، در حالی که رهبر معظم انقلاب پیگیری مطالبات عمومی مردم را از وظایف ذاتی قوه قضاییه دانستند و بر این عملکرد مطلوب ایشان صحه گذاشتند.

حجت الاسلام قربانی با اینکه آیت الله رئیسی خواسته ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در قوه قضاییه را اجرایی کرد، گفت: امیدواریم آیت الله رئیسی در سمت ریاست قوه مجریه نیز بتواند مطالبات و دستورات رهبر معظم انقلاب را دنبال و اجرایی کنند.

وی با اشاره به وظایف پیش روی رییس جدید قوه قضاییه، بیان کرد: سند تحول قوه قضاییه قائم به شخص آیت الله رئیسی نبوده، از این رو رییس جدید قوه قضاییه باید این سند تحول را با جدیت بیشتر پیگیری کند.

حجت الاسلام قربانی اظهار داشت: آیت الله رئیسی راه و مسیر را در قوه قضاییه هموار کرده و موانع پیش رو را برداشته است، از این رو هیچ مانعی جلوی فعالیت های رییس جدید قوه قضاییه وجود ندارد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: باید رییس جدید قوه قضاییه ریل گذاری که آیت الله رئیسی در قوه قصاییه ایجاد کردند را با حرکت شتابان تری ادامه دهد.

حجت الاسلام قربانی اظهار کرد: امیدواریم با وجود مجلس انقلابی، دولت قوی و مردمی و قوه قضاییه خدمتگزار، امید و اعتماد مردم به نظام اسلامی افزایش یابد و ملت ایران حلاوت و شیرینی عدالت را بچشند.

ارسال نظرات