۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۸۳۵۷۸
حجت الاسلام نصیرایی:

سابقه روشن، مدیریت جهادی و فسادستیزی باید ویژگی مدیران دولت آینده باشد

سابقه روشن، مدیریت جهادی و فسادستیزی باید ویژگی مدیران دولت آینده باشد
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: یکی از مشکلات کشور ما فاصله گرفتن مدیران از مردم است، لذا باید مدیران دولت بعد مدیرانی میدانی، جهادی و فسادستیز باشند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از مشکلاتی که در این دولت ما با آن مواجه بودیم فاصله‌ گرفتن مدیران از مردم بود و همین مسأله باعث می‌شد تا نتوانند مشکلات مردم را به خوبی درک کنند.

وی افزود: یکی از مواردی که در انتخاب مدیران دولت آینده باید مدنظر قرار گیرد این است که آنها مدیران میدانی باشند و با حضور در میان مردم با مشکلات آنها را شناخته و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که در انتخاب مدیران دولت آینده باید مدنظر باشد سابقه کاری روشن آنهاست. همان طور که آقای رئیسی خود دارای سابقه کاری روشن است و مردم با شناخت از سابقه کاری او در قوه قضائیه به وی رأی دادند، مدیرانی هم که برای دولت آینده انتخاب می‌شوند باید دارای چنین ویژگی باشند.

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد باید جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها و اولویت‌های کاری مدیران دولت سیزدهم باشد و آنها هیچ مسامحه‌ای در این زمینه با هیچ کسی نباید داشته باشند.

وی افزود: ما مدیری که ساعت 10 سر کار بیاید و ساعت 2 از سر کار برود و در همین 4 ساعت هم با بی‌انگیزگی کار کند نمی‌خواهیم، بلکه با توجه به شرایط خاص کشور مدیرانی را می‌خواهیم که در کار کردن و خدمت به مردم شب و روز نشناسند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: البته نکته‌ای که در اینجا لازم به ذکر است این است که پرکار بودن مدیران باید همراه با برنامه باشد نه اینکه ما شاهد تلاش بی‌برنامه و بی‌هدف آنها باشیم و زمانی کار کردن آنها مفید خواهد بود که تلاش‌شان بر اساس برنامه‌ریزی باشد.

حجت الاسلام نصیرایی خاطرنشان کرد: مدیر جهادی و با برنامه، فسادستیز و میدانی مورد نیاز ما در دولت آینده است.

ارسال نظرات