۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۸۳۶۲۶

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه‌های شبکه های اجتماعی امروز
انتقاد به سبک رهبر انقلاب، حضور سرزده قالیباف در صف واکسن، این بود توبه آمریکا؟!، قصد خیلی از رای سفیدها تقویت مشارکت بود بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، انتقاد به سبک رهبر انقلاب، حضور سرزده قالیباف در صف واکسن، این بود توبه آمریکا؟!، قصد خیلی از رای سفیدها تقویت مشارکت بود بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

انتقاد به سبک رهبر انقلاب

جواد نیکی ملکی در کانال تلگرامی خود نوشت: 

رهبر انقلاب هفتم تیر ۱۴۰۰ فرمودند: «‏بنده ممکن است با بعضی از این نظرات شورای محترم نگهبان موافق هم نباشم، اما شورای نگهبان طبق وظیفه دینی و قانونی عمل میکند. اینها مردمان متشرع و پرهیزگار و مقید به وظیفه دینی هستند. حالا ممکن است بنده مثلا با یک یا دو مورد موافق هم نباشم اما معتقدم آنها طبق وظیفه دینی عمل میکنند.»

‏آقا عملکرد را شورای نگهبان را نقد کردند؛ بدون آنکه:

1- شخصیت و تکلیف‌مداریِ اعضایش را زیر سؤال ببرند

2- جایگاه و فصل‌الخطاب بودنش را تضعیف کنند

3- پازل دشمن را تکمیل کنند

می‌شود نقد کرد در زمان مناسب با ادبیات مناسب و مبتنی بر ‎تقوا.

انتقاد به سبک رهبر انقلاب

 

حضور سرزده قالیباف در صف واکسن

مصطفی قمری وفا در توئیتی نوشت: صف واکسن و معطلی‌های گاها ۱۰ساعته و حتی نوبت فروشی؛ پدیده جدیدی که حتما نیازمند اصلاح فوری است.

آقای قالیباف رئیس‌مجلس ساعت ۴ بامداد امروز بصورت میدانی با حضور در یکی از این صف‌های مراکز تزریق واکسن تهران، از نزدیک در جریان مشکلات بوجود آمده برای مردم قرار گرفت.

حضور سرزده قالیباف در صف واکسن؛ ساعت ۴ بامداد

حضور سرزده قالیباف در صف واکسن؛ ساعت ۴ بامداد

 

این بود توبه آمریکا؟!

فواد ایزدی در توئیتی نوشت: 

اظهارات امروز وزیر خارجه‌ آمریکا در دیدار با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: آمریکا و اسرائیل نسبت به ایران هدف مشترک دارند و گاهی اوقات از نظر تاکتیک‌ها تفاوت داریم.

آقای روحانی: آمریکا آمده است توبه کند!

این بود توبه آمریکا؟!

این بود توبه آمریکا؟!

 

قصد خیلی از رای سفیدها تقویت مشارکت بود

مهدی فضائلی در توئیتی نوشت: حرمت رای سفید مشروط به علم یا قصد تضعیف نظام است. بنابراین وقتی فرد چنین علم یا قصدی ندارد حرمت اساسا منتفی است.

بگذریم که بسیاری از افراد قصدشان از دادن رای سفید تقویت مشارکت در برابر جریان تحریم بوده است.

فضائلی: قصد خیلی از رای سفیدها تقویت مشارکت بود


وقتی اصلاح طلبا نیازشون را به عنوان امتیاز جا میزنن!

 کبری آسوپار در توئیتی نوشت: اصلاح‌طلبان طی ۴ دهه، بیش از اصولگرایان در دولت سهم داشته‌اند؛ اما برای کار سیاسی در حد مشارکت در انتخابات هم منت سر نظام می‌گذارند.

اینکه کسی بخواهد ذیل حکومتی و نیز سهیم در قدرت باشد، منتی بر آن حکومت نیست. تصمیم با ما و فکر ماست: برانداز یا ذیل نظام‌؛

اما در هر حال منتی نیست.

وقتی اصلاح طلبا نیازشون را به عنوان امتیاز جا میزنن!

 


یک مثال جالب درباره معنی آرای باطله

جعفر یوسفی در توئیتی نوشت: چه بخواهیم یا نخواهیم هر رای که داخل صندوق انداخته شده قطعا تایید نظام جمهوری اسلامی است حتی اگر معترض و منتقد باشد.

اگر لباس آبی بپوشی و کنار تماشاگران استقلال بنشینی حتی اگر شعار ندهی باز هم حامی تیم استقلال محسوب میشوی چه بخواهی و چه نخواهی.

یک مثال جالب درباره معنی آرای باطله

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات