۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۸۳۷۴۶

رئیسي براي همه جمهور

رئیسي براي همه جمهور
جلسه با سایر کاندیداهای ریاست جمهور نمادی از آن است که رئیسی امروز رئیس همه جمهور است و نه فقط آن‌هایی که به او رأی داده‌اند... در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را در خصوص این دیدار می‌خوانید.

به گزارش خبرگزاری رسا، دیدار روز گذشته سید ابراهیم رئیسی، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰، با رقبای خود مورد استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. کاربران همان‌طور که رئیسی نیز در مصاحبه خود بیان داشته است، تأکید کردند: «دوران رقابت‌های انتخاباتی تمام شده است» و ابراز امیدواری کردند که این مشی در دولت جناب رئیسی نیز تداوم داشته باشد و موجب رفع مشکلات مردم با همدلی و تعامل حداکثری با همه گروه‌‌ها شود. کاربران همچنین اذعان داشتند این جلسه نمادی از آن است که رئیسی امروز رئیس همه جمهور است و نه فقط آنهایی که به او رأی داده‌اند... در ادامه بخش‌‌هایی از واکنش‌های کاربران را در خصوص این دیدار می‌خوانید.

ایزدی:
همانطور که آقای رئیسی قول داده بود، با دعوت از رقبای انتخاباتی خود به استقبال برنامه‌های اقتصادی‌شون رفت تا ثابت کند او برای خدمت آمده است نه برای ریاست بر ملت!
لیلا دیمی‌کار:
انقلاب یعنی این عکس، هیچ دایره‌ای وجود ندارد همه کنار هم برای ایــــــــــــران. آقای رئیسی خداحفظتون کنه.
علی هاشمی:
جلسه آقای رئیسی با رقبای انتخاباتی اش اتفاق زیبایی بود و امیدوارم این فضای صمیمی و استفاده از نظرات افراد مختلف حتی رقبا، بعد از این هم ادامه داشته باشه. فقط خوشم میاد همتی که بیشترین توهین رو به رئیسی کرد امروز کنار دست ایشون نشسته. ا. افضل‌پور:
 ا. افضل‌پور:
جلسه رئیس‌جمهور منتخب با کاندیدا‌های انتخابات ۱۴۰۰ نشان داد صرفنظر از درایت، بزرگ منشی و تواضع، مشی «تعامل سازنده با سلایق مختلف سیاسی» دورنمای دولت انقلابی جناب رئیسی خواهد بود! امیدآفرین
سیدعلی‌اکبر رضویان:
آنچه در عرصه سیاسی ما مرده بود، امروز توسط یک عالم ربانی و انقلابی در حال احیا شدن است... #اخلاق_اسلامی #آیت_الله_رئیسی
سعید درخشان:
این کار رئیسی و اجابت از سوی نامزد‌ها آغاز راهی جدیده. خدا عمر باعزت بده بهشون.
حسین رئیسی:
مناظره‌ها و انتخابات رفت و روسیاهی به ذغال ماند. این حرکت آقای رئیسی در دعوت از سایر کاندیدا‌ها به معنای واقعی کلمه اخلاق را زینت بخشید. آقای رئیسی نشان داد سیاست او تابع اخلاق است نه اینکه اخلاق تابع سیاست او باشد. کارآمدی جز با افراد مخلص و اخلاق‌مدار پدیدار نمی‌شود.
علیرضا پورجمشیدیان:
نجابت سیاسی را از آقای رئیسی باید آموخت که برای منافع ملی و مصالح کشور با رقبای انتخاباتی‌اش بعضاً کسانی که او را ناجوانمردانه تخریب می‌کردند دارد همفکری و تعامل می‌کند.
امیر اندرزیان:
در آینده از دولت فراجناحی آیت‌الله رئیسی بیشتر خواهید شنید. تازه ابتدای راه هستیم. اینکه جلسه به صورت دایره‌ای تشکیل شده است، نکته‌ای دارد که اهل فن به خوبی از آن مطلعند.
محمد میرزایی:
نشست کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری با رئیسی (رئیس‌جمهور منتخب) یعنی دادن این پیام به جامعه که رئیس‌جمهور آینده ایران به دنبال درگیری با سایر افراد و گروه‌ها نیست و می‌خواهد از همه ظرفیت‌ها بهره ببرد.

 
منبع: روزنامه جوان
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات