۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۶۸۳۷۵۹

پیام تبریک رییس مجمع عالی بسیج حقوقدانان به رییس جدید قوه قضاییه

پیام تبریک رییس مجمع عالی بسیج حقوقدانان به رییس جدید قوه قضاییه
رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج و مجمع عالی بسیج حقوقدانان کل کشور با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، هیات اندیشه‌ورز بسیج و مجمع عالی بسیج حقوقدانان کل کشور با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بر ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

هیات اندیشه‌ورز بسیج و مجمع عالی بسیج حقوقدانان کل کشور با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریسات قوه قضاییه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت مستطاب جناب حجت الاسلام والمسلمين آقاى محسنى اژه‌ای دامت توفیقاته

سلام علیکم؛

انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست  قوه  قضائیه؛  صمیمانه تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش حضرت مستطاب‌عالی را در اجرای مطالبات و منویات امام خامنه‌ای حفظه الله و تداوم روند تحول قضایی و تحقق  ماموریتهای مهم  دستگاه قضایی  مسألت دارم.

یقینا برخورداری حضرتعالی از تجربیات قضایی گرانبها و سابقه قاطعیت در عدالت‌گرایی و فساد‌ستیزی  و  اعتماد ولی امر مسلمین حفظه الله تعالی و پشتیبانی قضات انقلابی و متعهد سرمایه گرانسنگی است که مسیر تحول را برای حضرتعالی در این مأموریت خطیر هموارتر خواهد ساخت.

هیات اندیشه‌ورز بسیج و مجمع عالی بسیج حقوقدانان کل کشور اعم از اساتید و قضات و وکلا و سردفتران با تمام ظرفیت انسانی و امکانات خود در سرتاسر کشور آمادگی کامل خود را در مسیر کمک به حضرتعالی در زمینه‌های گوناگون بویژه تحقق انتظارات شش‌گانه رهبری عزیز  اعلام می‌دارد.

والله ولی التوفیق

عباس کعبی

رئیس  هیات اندیشه ورز بسیج حقوقدانان

و مجمع عالی بسیج حقوقدانان کشور

ارسال نظرات