۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۸۳۸۷۹

قدیانی؛ طبل توخالی ح‌ق و صدای گوش‌خراش توهین!

قدیانی؛ طبل توخالی ح‌ق و صدای گوش‌خراش توهین!
خود ح‌ق پنداری، بزرگترین آفت اشخاص است. وقتی که توهم می‌زنی قلم زیبایت در و گوهر افشانی می‌کنند؛ اما جز کثافت باقی نگذاشته و همه را آزرده خاطر ساخته.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حسین قدیانی، یکی از یادداشت نویسان و روزنامه نگاران خوش قلم، اخیراً این تصور بیجا برایش پدید آمده که داشتن خواننده زیاد و داشتن قلم خوش، صرفاً دلیل محکمی می‌شود برای اینکه دُر و گهر‌های فراوان از قلم او به دل و جان افراد بنشیند. اما گاهی اوقات می‌توان کثافت‌ها را در قلم زیبا به در و دیوار مالید و سپس با کفش فسفری و جلیقه، سیگاری آتش زد و فکر کرد که می‌توان قاه‌قاه به مبانی انقلاب خندید. او که یک توهین خیالی را دست‌آویز توهین‌هایش به علامه مصباح ساخته و هنوز روشنگری نکرده که دقیقاً چه اتفاقی رخ داده، شروع به پاچه گیری از بزرگان انقلاب کرده است.
 
قدیانی درحالی به علامه مصباح و شاگردانش توهین می‌کند که رهبر انقلاب در تأیید ایشان فرموده‌اند: «شما باید یک گروه مشاوره‌ی محتوایی از مناسبترین شخصیتهایی که امروز میتوانید پیدا کنید، داشته باشید؛ مثلاً از آقای مصباح دعوت کنید و اصرار هم بکنید؛ یا مثلاً از شاگردان آقای مصباح دعوت کنید. خوشبختانه یکی از موفقیتهای آقای مصباح یزدی در قم این است که ایشان برخلاف خیلی از فضلای ما که فضلشان در خودشان منحصر مانده، فضلش در شاگردانِ خوب سرریز شده است؛ فرضاً از همین آقای محمّدی عراقی که از شاگردان آقای مصباح است و طلبه‌ی بسیار فاضل و چیزفهمی هم است، استفاده کنید.» ۱۳۷۰/۱۲/۱۳
 
خود را به‌اندازه‌ای نمی‌بینم که بخواهم از اخلاق بگویم، اما پیامبر و خدای ما، همان خدایی که شاید خدای آن یادداشت نویس باشد، توهین به دشمن، کافران و مشرکان را هم جایز نمی‌داند، چطور می‌شود یک نفر از راه می‌رسد، دست در دست کسانی که می‌خواهند سر به تن ولایت فقیه نباشد می‌گذارد، خطاب به حضرت آقا نامه می‌نویسد و بوی گند آروغ روشنفکری‌اش هر آزاده‌ای را آزار می‌دهد!
 
یادداشت| از تحریف امام تا توهین به رهروان خط امام
 
یادم است سال‌ پیش یادداشتی را برای او فرستادم تا بخواند و نظرش را بدهد، پیشنهاد داد درباره امام جواد (ع) برای رسانه‌اش بنویسم؛ اما از قضا مشکلات روزگار فرصت را از من ربوده بود و نمی‌توانستم دست به قلم بشوم. از او عذرخواهی کردم و با احترام خواستم که اگر فرصتی برای او دست داد، در مورد یادداشت منتشره‌ام نظری بدهد. ناگهان همان توهین‌ها، همان سخنان سخیف و نگاهی پر از غرور و تکبر از او نصیبم شد و بعد مسدودیت!
 
این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای قدیانی، جز خوش رقصی برای ضد انقلاب و ادامه دادن خط رسانه‌های معاند نباشد چیست؟ توهین آشکار و صریح به علمایی همچون علامه مصباح و آیت الله علم الهدی که به‌قدری خوب و متین کار کرده‌اند که رسانه‌های معاند همیشه به دنبال حاشیه سازی علیه این دو چهره عزیز اسلام هستند تا کجا ادامه می‌یابد؟ مگر آیت الله علم الهدی درباره تکریم زن و شوهر نفرموده بودند که سریع رسانه‌های معاند آمدند آن را دستمایه‌ای برای تخریب آیت الله علم الهدی ساختند. آقای قدیانی شما که رسانه‌ای هستید چرا خودتان در تله‌های رسانه‌ای گرفتار آمدید؟ شاید اصلاً از رسانه به‌جز روزنامه چیزی نفهمیده‌ای و علم خود را در دهه شصت و هفتاد متوقف ساخته‌ای!
 
تعداد بازدید : 10
کلیپ خاطره علامه مصباح از دعای خیر رهبری بابت صبر و شکیبایی علامه مصباح در مقابل آماج توهین‌ها
 
همه می‌دانیم که معلم اصلی و متفکر و فیلسوف بزرگ انقلاب تنها شهید مطهری و نائب خلف او علامه مصباح یزدی است که بارها رهبر انقلاب مطالعه آثار علامه مصباح را به‌عنوان ادامه گفتمان شهید مطهری مورد تأکید قرار داده‌اند، ولی همین که قدیانی‌ها که امروز در حال تحریف تاریخ هستند چگونه است که از جام زهر به‌عنوان «عاقلانه‌ترین تصمیم شخص خمینی» یاد می‌کنند، شریعتی را به جای مطهری می‌نشاند و به‌مثل اموی‌ها به عمار انقلاب توهین می‌کنند. لابد این جماعت خود را دارای عصمت می‌بینند و هر گونه خطای خود را به‌حساب اقدام صحیح می‌پندارند که باید از آن دفاع کرد؟
 
البته همانقدر که مضحک است بگویند حبیب ابن مظاهر، همان کسی که آرزو می‌کرد بار‌ها زنده شود و بار‌ها در رکاب امام حسین(ع) به شهادت برسد، موافق برنامه‌ها و سیاست‌های ابن زیاد و یزید بوده است، حال امروز امثال قدیانی‌ها، چونان رفاعه بن شداد یقه دریده و در مقابل حکومت یاران امام عصر شمشیر کشیده‌اند؛ اما یک جمله خطابم به قدیانی و امثال اوست، مراقب باشید، همان کسانی که از آنان تجلیل کردید، وقتی بفهمند می‌خواهید توبه کنید، شما را از میدان حذف خواهند کرد.
 
یادداشت| از تحریف امام تا توهین به رهروان خط امام
 
آقای قدیانی با توهین‌های دوباره‌ات دل همۀ عاشقان امام خمینی (ره) و ولایت فقیه را خون کرده‌ای، توهین‌هایت را به حساب چه می‌توان گذاشت؟ شاید هنوز بتوانیم بگوییم بچه‌ای و در دوران پیش از بلوغ سیاسی‌ات به سر می‌بری، شاید هم کسانی که در تربیت امثال تو نقش داشته‌اند کاهلی کرده‌اند یا هرچه؟ انتظار داریم توبه نصوح کنی وگرنه امت حزب الله خوب می‌دانند چگونه جوابت را بدهند. خوب شد این همه شهید دادیم تا نسب‌های خانوادگی فراعنه پهلوی برچیده شود، ولی مثل اینکه معیار نسب خانوادگی رنگ عوض کرده تا هر کسی از راه رسید بابت مقاصد سیاسی دل خویش، از نام شهید سوء استفاده کند!
 
 آن زمان که تیزی شمشیر همان کسانی که از آنان بابت آغاز کردن توهین‌ها و تهمت‌ها به علامه مصباح تشکر کردی را به گردن خود حس نکرده‌ای فرصت توبه را برایت مهیا کرده‌اند، اما پس از آن دیگر فرصت توبه را از تو می‌گیرند و تو می‌مانی و دنیایی از بار سنگین گناه توهین‌هایی که به علمای اسلام و خانواده‌هایشان کردی. تو می‌مانی و عمری حسرت و پشیمانی. تو می‌مانی و کارنامه سیاه اعمالت که پر است از حمایت‌های نادرست، پر است از تعصب و جهالت کورکورانه و پر است از توهین به علمای اسلام که گناهی است بزرگ و حقی است که پیامبر اسلام و ائمه اطهار و پس از آن مردم باید درباره‌اش تصمیم بگیرند و قطعاً چنین حرکتی را نخواهند بخشید.
 
به راستی علامه مصباح و آیت الله علم الهدی با شما چه کرده‌اند که با وجود اینکه تمام مواضعشان مورد تأیید و مطابق خواسته ولایت فقیه است؛ اما تو آنان را ضد ولایت فقیه می‌خوانی و به‌خود جرئت می‌دهی درباره آنان این‌گونه بی‌ادبی به‌خرج بدهی؟ به قول فیلم بادیگارد، اگر جای بابا اکبرت بودم، با یک سیلی محکم جواب بد دهنی‌هایت را می‌دادم.
 
آقای قدیانی، خدا جای حق نشسته است و روز حساب در پیش. 
 

از خدا جوییم توفیق ادب

بی‌ادب محروم ماند از لطف رب

بی‌ادب تنها نه خود را داشت بد

بلک آتش در همه آفاق زد

 
محمدحسین کتابی
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
الیگارشی برای بعضی‌ها که به اسم خانواده شهدا خودشونو معصوم بدونن خیلی خطرناک تر از مابقی هست، چون علاوه بر خانواده سالاری خودخواهانه، ادای دین و انقلابشون آزار دهنده است، حتی به غلط!
0
0