۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۸۳۹۰۱
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی:

قاطعیت و ساده‌زیستی دو ویژگی مهم حجت الاسلام اژه‌ای است

قاطعیت و ساده‌زیستی دو ویژگی مهم حجت الاسلام اژه‌ای است
رییس دفتر مقام معظم رهبری قاطعیت و ساده زیستی را دو ویژگی اصلی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای برشمرد و گفت: قاطعیت همان چیزی است که امروز نیازمند آن هستیم.

به گزارش  سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیین تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه صبح امروز برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب در این مراسم ضمن بازخوانی حکم رییس جدید قوه قضاییه اظهار کرد: ماه خرداد، ماه پربرکتی بود و 28 خرداد از ایام الله بود. این انتخابات پرشور که قاطبه مردم با همه سختی ها، تنگی ها و گرفتاری هایشان به ندای ملکوتی رهبری پاسخ مثبت دادند و همه شاهد بودند که صف های طولانی برای شرکت در انتخابات در انتخابات به وجود آمد آن هم در حالی که بمباران تبلیغات علیه انتخابات انجام شده بود اما هیچ کدام بر مردم اثر نکرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری ضمن تبریک به مردم و رهبری و برگزارکنندگان انتخابات خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: برای شما همین افتخار بس که حضرت آقا در حکمی که برای آقای اژه‌ای صادر کردند دوره شما را افتخارآمیز دانستند.

وی افزود: با اقدامات ایشان در قوه قضاییه مردم امیدوار شدند و با سفرهای پی در پی به استان های مختلف مردم را امیدوار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به کارنامه رئیس جدید قوه قضاییه گفت: ایشان مسئولیت‌های متعددی داشتند که در همه موفق بودند.

وی قاطعیت و ساده زیستی را دو ویژگی اصلی محسنی اژه ای برشمرد و گفت: قاطعیت همان چیزی است که امروز نیازمند آن هستیم. ایشان اگر بررسی کردند و دیدند کسی تخلف کرده، چشمهایش را می بندد و این در حکم ایشان نیز تأکید شده که باید با فساد و مفسدان برخورد شود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: ایشان با همه مسئولیت های سنگینی که داشتند اما همیشه زندگی طلبگی ساده‌ای داشته اند و این نیاز همه مسؤولان ماست.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
اولویت های اصلی و مهم رئیس جدید دستگاه قضا در گام حیاتی و ضروری دوم انقلاب برای نظام و کشور:
۱-پیگیری جدی پیشرفت سند تحول دستگاه قضا که از سوی مقام معظم رهبری اعلام گردیده است.
۲-پیگیری جدی در جهت صدور هرچه سریعتر حکم پروند های موجود در مجتمع ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی اللخصوص پرونده های مرتبط با بانک مرکزی و موسسات مالی تا تیرمفسدانی که با پول حرام زیادی که در دست دارند قصد دارند از تغییر و تحولات موجود در قوه قضاییه سو استفاده نموده و روند رسیدگی به پرونده ها را به خیال خام خود تغییر داده یا مسکوت نمایند به سنگ بخورد.
2
0