۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۸۳۹۴۲
معاون فرهنگی اوقاف لرستان مطرح کرد؛

برگزاری مجازی طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه لرستان

برگزاری مجازی طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه لرستان
لرستان - حجت الاسلام عباس زاده گفت: طرح نشاط معنوی با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۲۰ بقعه متبرکه استان لرستان میزبان برگزاری طرح نشاط معنوی هستند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان افزود: هدف از اجرای این طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان خواهد بود و در این طرح برنامه های مختلف دینی، قرآنی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

وی عنوان داشت: کلاس ها و محافل قرآنی، نشست ها و کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی، احکام شرعی، کتابخوانی، رشته های ورزشی و دیگر کلاس های فرهنگی، آموزشی و دینی در قالب طرح نشاط معنوی برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و وضعیت هر شهرستان طرح اوقات فراغت متفاوت تر از سال های گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان هایی که دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند نیز این طرح به صورت مجازی برای نسل نو برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با بیان اینکه در قالب اجرای برنامه های مختلف تلاش می شود نسل نو را در برابر آسیب های اجتماعی و فرهنگی مصون ساخت، گفت: در این کلاس ها به دنبال رشد و شکوفایی نسل جوان و نوجوان در زمینه های مختلف و پرورش استعداد آنان هستیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات