۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۸۴۰۸۸

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹
مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، بیشترین و کم ترین میزان افزایش نرخ ازدواج در استان های مختلف کشور را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اعظم کریمی، مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، با تشریح جزئیات آمار ازدواج در کشور طی سال ۹۹ گفت: در سال ۱۳۹۹ و در مجموع کل کشور با ۴.۴۲% افزایش آمار ازدواج نسبت به سال ۱۳۹۸ مواجه بودیم.

وی با اشاره بر بیشترین استان برخوردار از افزایش نرخ ازدواج عنوان کرد: استان خراسان جنوبی با بیشترین میزان افزایش ازدواج در سال ۹۹ نسبت به سال قبل از آن، به میزان ۱۷.۰۲% درصد مواجه بوده است.

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

 

مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی جوانان ادامه داد: پس از آن استان‌های یزد، کرمان، بوشهر و هرمزگان با حدود ۱۰ درصد در ردیف‌های بعدی افزایش نرخ ازدواج قرار دارند.

کریمی با اشاره بر استان‌هایی که شاهد کم‌ترین میزان افزایش نرخ ازدواج بوده‌اند، اظهار داشت: همچنین استان‌های کردستان با ۱.۳۳%، البرز با ۱.۱۳% و فارس با ۰.۱۴%، کمترین تغییرات در افزایش نرخ ازدواج را داشته‌اند.

کاهش نرخ ازدواج در تهران طی سال ۹۹

 

وی با اشاره بر استان‌هایی که شاهد کاهش نرخ ازدواج بوده‌اند نیز بیان کرد: استان‌های تهران با -۰.۵۸%، کرمانشاه با -۱.۷۴% و همدان با -۲.۶۶% با کاهش آمار ازدواج مواجه بوده‌اند.

منبع: مهر
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات