۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۸۴۱۴۵

آغاز نام نویسی شهرک مهدیه حوزه علمیه + لینک ثبت نام

آغاز نام نویسی شهرک مهدیه حوزه علمیه + لینک ثبت نام
مرحله جدید ثبت نام در شهرک مهدیه ویژه طلاب حوزه علمیه قم از روز چهارشنبه 16 تیر لغایت 31 تیرماه سال جاری می باشد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدیر اجرایی مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم از آغاز نام نویسی شهرک مهدیه حوزه علمیه قم از 16 تیرماه لغایت 31 تیرماه سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین باقری گفت: مرحله جدید ثبت نام در شهرک مهدیه ویژه طلاب حوزه علمیه قم از روز چهارشنبه 16 تیر لغایت 31 تیرماه سال جاری آغاز می شود.

مدیر اجرایی مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم، افزود: شرایط ثبت نام عبارتست از: ۱- دارا بودن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه قم؛۲- سکونت در شهر مقدس قم؛۳- اتمام سطح یک حوزه؛ ۴-متاهل بودن؛ ۵-تلبس دائم به لباس مقدس روحانیت؛ ۶- پیشرفت تحصیلی بر اساس مقررات معاونت آموزش حوزه های علمیه؛۷-عدم اشتغال در هیچ یک از نهادهای دولتی و غیر دولتی به صورت پاره وقت یا ساعتی یا تمام وقت و همچنین مستمری بگیران از نهادهای کشور نیز امکان ثبت‌نام ندارند؛ ۸-عدم مالکیت زمین، خانه و سایر مستغلات شهری و یا روستایی؛

حجت الاسلام و المسلمین باقری خاطر نشان ساخت: تمامی ثبت نام‌های گذشته در شهرک مهدیه لغو و ملاک ثبت نام جدید است.

وی افزود: مرکز امور طلاب و دانش آموختگان با اصلاح رویکرد در اولویت واگذاری‌ها، زمینه را برای بهره مندی هرچه بیشتر طلاب محصل فعال و ممتاز، استعدادهای برتر و اساتید را فراهم آورده است.
در فراخوان دوره قبل، بیش از 2500 نفر از طلاب ثبت نام نمودند که پس از بررسی نهایی، بیش از 300 نفر جهت سکونت به شهرک مهدیه معرفی شدند. از این تعداد بیش از 60 درصد دارای امتیاز ممتاز تحصیلی؛ بیش از 25 درصد دارای امتیاز استادی، بیش از 10 درصد دارای امتیاز پژوهشی، بیش از 50 درصد دارای امتیاز تبلیغی بوده‌اند.

ایشان اظهارداشت: امید است فرآیندهای ثبت‌نام و استعلامات لازم فراخوان جاری در اسرع وقت صورت پذیرد و زمینه واگذاری منازل پیش از پایان فصل تابستان آغاز گردد.
وی در پایان با اشاره به چگونگی ثبت نام در شهرک مهدیه گفت: طلاب از مراجعه حضوری به مرکز مدیریت حوزه اجتناب نمایند. کلیه مراحل ثبت‌نام، بارگذاری و اعلام نتایج را تنها از طریق سامانه پیشخوان مرکز مدیریت حوزه http://login.ismc.ir و قابل پیگیری است.

ارسال نظرات