۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۸۴۳۱۴
قائم مقام دفتر آیت الله اراکی:

خبرگزاری رسا پیشگام در انقلابی ماندن است

خبرگزاری رسا پیشگام در انقلابی ماندن است
حجت الاسلام فتحی نیا بر ضرورت تعامل و هم افزایی دفتر آیت الله اراکی و خبرگزاری رسا تأکید کرد و گفت: خبرگزاری رسا، پیشگام در انقلابی ماندن است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فتحی نیا، قائم مقام دفتر آیت الله اراکی، در نشست مشترک میان خبرگزاری رسا و مدیران دفتر آیت الله اراکی، بر ضرورت نقش و اهمیت رسانه ای در جامعه تأکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بارها بر نقش و اهمیت رسانه تأکید داشتند.

قائم مقام دفتر آیت الله اراکی بیان کرد: هر فردی که فعالیت های در خشان خبرگزاری رسا را مشاهده کند، زبان به تحسین باز می کند.

وی خبرگزاری رسا را پیشگام در انقلابی ماندن دانست و گفت: باید خبرگزاری رسا در عرصه مطالبه گری به صورت جدی ورود پیدا کند و از فضلا، فقها و بزرگان حوزوی در زمینه مطالبه گری حوزوی بهره گیرد.

حجت الاسلام فتحی نیا با بیان اینکه جای خرسندی است که دولت انقلابی سرکار خواهد آمد، افزود: نباید اکنون به بسیاری از مباحث غیر ضروری پرداخته شود، اما متأسفانه برخی عجولانه و بدون برنامه در مبحث مطالبه گری و عدالت خواهی ورورد پیدا کردند که اثار و نتیاج مطلوبی در جامعه نخواهد داشت.

قائم مقام دفتر آیت الله اراکی بیان کرد: آیت الله اراکی دید و نگاه مثبتی به فعالیت های رسانه ای دارد و همچنین امور رسانه دفتر آیت الله اراکی فعال است.

وی با بیان اینکه آیت الله اراکی وقت بسیاری به فعالیت علمی و تألیف آثار علمی می گذارد، بیان کرد: آیت الله اراکی سلسله درس ها و مباحث فقه نظام، فقه اجتماع و فقه فرهنگ بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شروع کرده است.

قائم مقام دفتر آیت الله اراکی بر ضرورت هم افزایی مجموعه ها و رسانه های حوزوی تأکید کرد و گفت: به هر میزان مجموعه ها و رسانه های حوزوی هماهنگ تر عمل کند، آثار و نتایج مناسبی تر در جامعه خواهد داشت.

 حجت الاسلام فتحی نیا بر ضرورت و هم افزایی دفتر آیت الله اراکی و خبرگزاری رسا تأکید کرد و گفت: فعالیت های دفتر در حد مقابله هجمه های غیر منصفانه علیه شخصیت آیت الله اراکی نیست؛ از این رو نیاز به تعامل و هم افزایی با خبرگزاری رسا در این زمینه داریم.

ارسال نظرات