۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۸۴۵۲۱

یک بام و دوهوای ارگان رسانه‌ای مؤسسه تنظیم و نشر

یک بام و دوهوای ارگان رسانه‌ای مؤسسه تنظیم و نشر
پایگاه خبری جماران فیلمی را از نماینده مجلس درباره بی‌بندوباری، با تیتر تمسخر‌آمیز «رونمایی یک نماینده مجلس از ویروس کشنده‌تر از کرونا» منتشر کرد!

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ارگان رسانه‌ای مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در آستانه روز عفاف و حجاب، فیلمی را از سخنان عضو کمیسیون زن و خانواده مجلس درباره تبعات بی‌بندوباری در غرب، با تیتر تمسخر‌آمیز «رونمایی یک نماینده مجلس از ویروس کشنده‌تر از کرونا» منتشر کرد!

این در حالی است که الهیان در این سخنان گفته است: باید به دختران‌مان و نوجوانان و جونان‌‌مان این امر را یادآوری کنیم که آنچه در غرب بیشتر از ویروس کرونا آسیب‌زا شده، ویروس بی‌بندوباری است که امروز پایه‌های تمدن غربی را به لرزه درآورده است.

وی در ادامه درباره مصوبه‌ای که در شورای فرهنگی اجتماعی زنان و در نهایت شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده و در آن راهکارهای اجرایی شدن سند حجاب و عفاف مورد بررسی قرار گرفته است توضیحاتی ارائه داد.

اما چرا پایگاه خبری جماران به جای تلاش برای ترویج آراء و نظریات امام راحل مبنی بر دفاع از حکم شرعی حجاب و الزامات قانونی آن، تلاش دلسوزان در این زمینه را مورد تمسخر قرار داده است!

این پایگاه خبری به این مقدار بسنده نکرده و با انتخاب تیتری غرض‌ورزانه برای بازنشر مصاحبه سیدهادی خامنه‌ای با روزنامه ایران به دوگانۀ‌ کاذبی بین مسائل معیشتی و حجاب دامن زد!

در این تیتر آمده است: «هدف ما از اصلاحات چیزی نیست جز بهبود زندگی مردم/ آیا مقدار موی یک دختر خانم مهم‌تر است یا گرسنگی و تا کمر دولا شدن او در سطل زباله؟»

اینکه جماران به رغم نقش بی‌بدیل اصلاح‌طلبان در مشکلات عدیده اقتصادی و فرهنگی کشور همچنان به دفاع از آنان مشغول است یعنی آفت سیاست‌زدگی به جان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) افتاده و مانع مطالبه پاسخگویی از مسببان اصلی وضع آشفته موجود شده است.

گویی دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (سیدهادی خامنه‌ای) و گردانندگان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) نمیدانند اجباری شدن حجاب از سخنرانی معروف امام(ره) در سال 57 شروع شده است و حضرت امام در طول سالهایی که این قانون اجرا میشده است حتی یکبار هم نسبت به آن هشدار نداده و به غیر آن سفارش نکرده‌اند.

گذشته از اینها اگر برخوردی در سالهای اخیر با بدحجابی رخ داده است مسئولین وقت که از قضا اصلاح‌طلب هستند باید پاسخگو باشند.

 32 سال است که طیف اصلاحات شعار آزادی زنان را برای رای آوردن مطرح میکند. زیبا نیست!؟؟

در هر صورت اولویت‌دار بودن حل مشکلات معیشتی که مسبب سوء تدبیر اصلاح‌طلبان است، توجیهی برای نادیده‌انگاری احکام الهی نیست.

سیدهادی خامنه‌ای در ادامه گفتگو با روزنامه ایران دلیل شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 84 را عدم عمل آنان به وظیفه خود دانست و اظهار داشت: «متأسفانه یکی از مشکلاتی که از ابتدا با آن مواجه بوده‌ایم، برخورد اقتدارگرایانه و انحصارطلبانه برخی افراد و احزاب این جریان با بدنه اجتماعی‌ اصلاحات است.» و در ادامه تصریح کرد: «بسیاری از کارها ضد فرهنگ اصلاحات بود و گفته‌ها را تکذیب می‌کرد.»

نمونه‌ بارزی از این کارهای ضد فرهنگ را میتوان در ماجرای قتل همسر دوم محمدعلی نجفی مشاهده کرد و به این جمع‌بندی رسید که جبهه اصلاحات بیش از کاهش و زوال سرمایه سیاسی با سقوط و زوال و انحطاط اخلاقی مواجه شده است.

اصلاح طلبان در این ماجرا، قاتلِ یک زن را تطهیر کرده و با بی‌اخلاقی، مقتول را مهدورالدم نامیدند؛ اما با وقاحت تمام ترویج بی‌حجابی و بی‌بندوباری را حق زنان جا زده و خود را مدافع حقوق زنان معرفی میکنند!

درحالیکه سطح دغدغه‌ آنها برای زنان، در حد حضور در ورزش مردان به عنوان تماشاچی بوده است!!!

افزون بر این، افرادی که دائما از حقوق زنان و آزادی دم میزنند چرا درباره برخوردهای روزانه غربی‌ها با زنان مسلمان اظهارنظر نمیکنند؟ دفاع از حقوق زنان برای این طیف موضوعیت دارد؟ و یا پلی است برای رسیدن به اغراض سیاسی؟؟

جالب اینکه سیدهادی خامنه‌ای در پایان این گفتگو و در شرایطی که عمر دولت تدبیر رو به اتمام است، حفظ و گسترش امنیت برای فعالیت‌های قانونی احزاب و جریان‌های سیاسی را یک ضرورت دانست. سؤال اینجاست که حفظ آرامش روانی جامعه و کاهش گناه و بی‌بندوباری، اهمیت کمتری از حفظ و گسترش امنیت برای فعالیت احزاب دارد که وی، اولی را ضروری میداند اما با دوگانه‌سازی کاذب بین معیشت و حجاب به نوعی زمینه را برای فروپاشی بیشتر امنیت روانی جوانان فراهم میکند!؟؟

در آخر باید گفت: بی‌بندوباری جنسی، گسترش فحشاء و فساد اخلاقی، فروپاشی بنیان خانواده، افزایش طلاق، تنوع طلبی جنسی، کاهش امنیت روانی جامعه به خصوص جوانان، افزایش سن ازدواج، افت تحصیلی و آموزشی جوانان، تضعیف اعتقادات دینی و... همه از تبعات ناگوار بدحجابی است که متاسفانه امروز در جامعه شاهد آن هستیم و بخش مهمی از آنها نتیجه اِعمال سیاست‌ها و رویکردهای خاص ۱۶ ساله "سازندگی" و "اصلاحات" است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
درود بر رسای انقلابی
3
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
ببین تو رو خدا کار ما به کجا رسیده!
0
0
سیروس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
اینا حتما از پدیده شوم سگ گردانی در معابر عمومی هم دفاع می کنند.
لطفا برای سگ نگه داشت یا اوردن به پارک خبرهائی رو منتشر و تابوهای رسمی را رها کنید.
1
0