۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۸۴۸۶۶
حجت الاسلام اسماعیلی:

تشکیل کابینه انقلابی و متعهد علاج مشکلات کشور است

تشکیل کابینه انقلابی و متعهد علاج مشکلات کشور است
تهران - حجت الاسلام اسماعیلی گفت: همه ملت افتخار می‌کنند که کسی سکان دار دولت جدید شده که رواج عدالت طلبی را از اولیت های کار خود می‌داند.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت عموم نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: به نظر میرسد که دولت انقلابی با تمام توان در پی تشکیل کابینه ای انقلابی است، امروز باعث افتخار امت و ملت است که کسی سکان دار دولت جدید شده که از بیان واقعیت اجتناب نمی‌کند و عدالت طلبی و عدالت خواهی و رواج این امر را از اولیت های کار خود می داند.

وی گفت: قطعا دولت آینده راه درازی را در پیش خواهد داشت، سختی ها و مشقت بسیاری در این راه گریبانگیر دولت خواهد شد اما می‌توان با تشکیل یک کابینه، توانمند، انقلابی، خستگی ناپذیر دارای کارنامه اجرایی درخشان، متعهد، مجرب، دارای روحیه جوان از زیر بار مشکلات پیروزمندانه بیرون بیایند.

امام جمعه قرچک ادامه داد: گرانی نان و اقلام دیگر در کمتر از یک ماه قبل از تشکیل کابیه جدید تنها پیامش مانع تراشی برای دولت بعد است، برخی مسؤولان حرف های تعجب آوری از آمار های ضد و نقیض این دولت از انجام فعالیت های عمرانی، اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی می‌زنند اما چیزی معلوم نیست و تنها کم کاری خود را توجیه می‌کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: صحت نتیجه انتخابات شورای شهر قرچک در سطح شهرستان مورد تایید هیأت نظارت و مسؤولان ذی ربط نیست، مسؤولان شهرستان نیز نظرشان را به هیأت نظارت استان ارجاع دادند و همه چیز بستگی به نظر شورای نظارت استان است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
مواظب مانع تراشی برای دولت بعد باشید.
0
0