۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۸۴۹۸۶

تریبون نشریه حریم امام در دستان معارضان قرآن

تریبون نشریه حریم امام در دستان معارضان قرآن
در جدیدترین شماره نشریه حریم امام به فردی که پیش از انتخابات ساز و کارهای نظام اسلامی را با استناد به قوانین خودساخته بشر، زیر سؤال برده، تریبون داده شده است!

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، در جدیدترین شماره از نشریه‌ای که بناست از حریم امام پاسداری کند، به فردی (میرموسوی) که پیش از انتخابات ساز و کارهای نظام اسلامی را با استناد به قوانین خودساخته بشر زیر سؤال برد، تریبون داده شده است!

سخنان این عنصر به اصطلاح نواندیش درحالی ذیل عنوان «صیانت از جایگاه شورای نگهبان» گنجانده شده که در کانال تلگرامی‌اش به لزوم جداسازی قانون از شریعت تصریح نموده و در نتیجه با تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی میانه‌ای ندارد!

رویکرد اُمانیستی این چهره از آنجا نمایان می شود که نصوص قرآنی را در تعارض با حقوق بشر دانسته و با صراحت تمام احکام برخواسته از کلام وحی را تبعیض‌آمیز معرفی می کند!!

گفتنی است که این چهره در مناسبت های مختلف مواضع انتقادی و تندی نسبت به حاکمیت جمهوری اسلامی اتخاذ کرده است و معلوم نیست با چه ملاک و معیاری توسط مسئولان بدتدبیر موسسه تنظیم و نشر انتخاب شده است!؟

ستیزه‌گری و تندروی این عضو هیئت علمی دانشگاه مفید تا آن پایه است که شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را هم بهانه‌ای برای تضعیف نظام قرار داد!

در حقیقت باید گفت: این نوع عملکرد متولیان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، حکایت «بر شاخه نشستن و بن بریدن» است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مدهامتان
Iran, Islamic Republic of
۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کاش در هامش نشانی می دادید که آقای میرموسوی کجا احکام اسلام را را تبعیض‌آمیز دانسته است؟ منبش کجاست؟
3
0