۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۶۸۵۰۵۰
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه؛

شورای سیاستگذاری ارتباط خود را با مردم بیشتر خواهد کرد

شورای سیاستگذاری ارتباط خود را با مردم بیشتر خواهد کرد
حجت‌الاسلام علی نوری گفت: از جمله محور‌های اصلی شورای سیاستگذاری در محور ارتباطات است و از پنجم مرداد امسال، فصل نوینی را در ارتباط با اقشار مختلف دنبال خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی نوری، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در نشست خبری مجازی با عنوان کردن شعار «نماز جمعه؛ همیشه مردمی، همیشه انقلابی» گفت: از جمله محور‌های اصلی شورای سیاستگذاری در محور ارتباطات است و ما از پنجم مرداد امسال، فصل نوینی را در ارتباط با اقشار مختلف دنبال خواهیم کرد و به رونمایی از شبکه‌های اجتماعی در قالب شبکه امامت جمعه در پیام‌رسان‌هایی مانند ایتا، بله و اینستاگرام به‌صورت روزانه اخبار خود را به جامعه و اصحاب رسانه اطلاع خواهیم داد و در کنار آن از سایت نهاد امامت جمعه در پنجم مردادماه رونمایی خواهیم کرد.

وی افزود: فرهنگ سازی در حوزه نماز جمعه، سومین اقدام ارتباطاتی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواهد بود؛ چرا که امروز در ۸۹۱ نقطه کشور شاهد برگزاری نماز جمعه هستیم و لازم است فرهنگ سازی درباره نماز جمعه به‌گونه‌ای باشد که نسل جوان، اقشار و اصناف مختلف اهمیت نماز جمعه، ضرورت و جایگاه آن را مطلع شوند.

حجت الاسلام نوری خبر از طراحی سامانه‌ای جامع در محور‌های فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داد و گفت: از ائمه جمعه سراسر کشور خواسته‌ایم تا با تشکیل گروه‌های اندیشه‌ورز به احصای مسائل و پروژه‌های نیمه‌تمام مناطق خود اقدام کنند که به همت ایشان، قریب به هفت هزار مسأله در سرتاسر کشور شناسایی شده و می‌توانیم این مسائل را به دولت جدید اهدا کنیم.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی با ستاد ملی کرونا انجام گرفته و مجوز کتبی از این ستاد برای برپایی نماز جمعه تهران گرفته شده، اما به جهت قرمز بودن شرایط تهران، فعلا صلاح نمی‌دانیم که نماز جمعه را در تهران آغاز کنیم و با خروج شهر تهران از این وضعیت می‌توانیم نماز جمعه را در فضای باز در دانشگاه تهران اقامه کنیم.

حجت الاسلام نوری در پایان با اشاره به رونمایی از کتابی از مجموع بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: در روز‌های منتهی به ۵ مرداد از کتاب بیانات رهبری انقلاب در خصوص مأموریت، رسالت و وظایف ائمه جمعه و شبکه امامت جمعه رونمایی خواهد شد.
محمدحسین کتابی
ارسال نظرات