۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۸۵۰۵۴
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی:

ضد انقلاب با تیراندازی و آتش‌سوزی از مطالبات مردم سوء استفاده می‌کند

ضد انقلاب با تیراندازی و آتش‌سوزی از مطالبات مردم سوء استفاده می‌کند
خوزستان - حجت الاسلام ناصری نژادگفت: مردم شادگان به صورت مسالمت آمیز تجمع کرده بودند اما افراد ضد انقلاب با تیراندازی وضعیت تجمع را به سمت اغتشاش بردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد با اشاره به تجمع چند روز گذشته در این شهر اظهار کرد: مردم حق دارند مطالبه‌گری کنند اما مطالبه‌گری راه و روش درست خود را دارد که متاسفانه بعضی افراد از این تجمع‌های مسالمت آمیز، سوء استفاده و اقدام به ایجاد آشوب و شورش می‌کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کشته شدن یک جوان در شادگان در این تجمعات افزود: این جوان یک شهروند شادگانی بود و دستگاه قضا باید به صورت جدی ورود و عامل این حادثه تلخ را شناسایی و دستگیری کند.

وی با بیان اینکه وضعیت تجمع در شادگان خوشبختانه نسبت به سایر شهرها خوب بوده،گفت: مردم شادگان به صورت مسالمت آمیز تجمع کرده بودند اما متاسفانه ضدانقلاب از این وضعیت سوء استفاده کردند و با تیراندازی و آتش سوزی مطالبه‌گری را به سمت اغتشاش برند.

حجت الاسلام ناصری نژاد عنوان کرد: مسؤولان استانی و کشوری نباید اجازه دهند که وضعیت کشور به بحران تبدیل شود چرا که با ایجاد وضعیت بحرانی ضمن بروز مشکلات متعددی برای مردم، برخی افراد فرصت طلب اقدام به سوء استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
سلام علیکم عبادات شما قبول جواب امتحانات ارتقا یی چه شد تشکر می می‌کنم.
0
0