۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۸۵۱۶۱
مدرسه عالی ریحانه النبی رشت؛

برگزاری ویژه‌برنامه هفته عفاف وحجاب در بقعه متبرکه خواهر امام رضا

برگزاری ویژه‌برنامه هفته عفاف وحجاب در بقعه متبرکه خواهر امام رضا
گیلان - معاون فرهنگی مدرسه عالی ریحانه النبی(س) رشت از برگزاری ویژه‌برنامه هفته عفاف و حجاب در بقعه خواهر امام(س) رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در گیلان، خانم رستمی معاون فرهنگی مدرسه عالی ریحانه النبی(س) رشت از برگزاری ویژه‌برنامه هفته عفاف و حجاب در بقعه خواهر امام رشت خبر داد و  گفت: این برنامه از ابتدای هفته عفاف و حجاب در حرم مطهر فاطمه اخری سلام الله علیها برگزار و غرفه کودک، میز مشاوره واحکام، میز پاسخگویی به شبهات و غرفه محصولات فرهنگی و طب سنتی اسلامی بود.

وی ضمن اشاره به توزیع بروشورهای تبلیغی حجاب گفت: مبلغان این مدرسه علمیه با حضور در جمع زائران و پاسخگویی به شبهات مطروحه در زمینه حجاب به تبیین مباحث مربوط به فلسفه و ضرورت حجاب پرداختند و پرسش‌ها و شبهات حاضران را پاسخ دادند‌.

رستمی ضمن با اهمیت شمردن هفته عفاف و حجاب و تاکید بر اهتمام همیشگی بر این واجب الهی افزود: حرمت زن اختصاص به افراد ندارد؛ همه این‌ها اگر رضایت بدهند که زن بی‌حجاب باشد، قرآن رضایت نخواهد داد، چون حرمت و حیثیت زن به عنوان حق‌الله مطرح است.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه تحت تاثیر تبلیغات سوء فرهنگی علیه حجاب به سمت بی‌حجابی سوق پیدا کرده لازم است حضور طلاب میان اقشار جامعه پررنگ‌تر و برگزاری این‌گونه برنامه‌ها و نشست‌ها به‌ منظور تبلیغ چهره به چهره و ترویج صحیح معارف دین افزون گردد.

ارسال نظرات