۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۶۸۵۲۴۰
حجت‌الاسلام شعبان زاده:

سازمان تبلیغات نیز از وجود دکتر فرج نژاد بهره‌مند بود

سازمان تبلیغات نیز از وجود دکتر فرج نژاد بهره‌مند بود
رئیس سازمان تبلیغات استان قم گفت: تولیدات و محصولات دکتر فرج نژاد نه‌تنها در مجموعه‌های مختلف سودمند بود، بلکه سازمان تبلیغات نیز از وجود ایشان بهره‌مند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ویژگی ممتاز اول مرحوم فرج نژاد را بصیرت عمیق از تحولات جامعه و عمل به‌هنگام دانست و گفت: ایشان بیش از سایر دوستان مجاهد در میدان تشخیص بالاتری داشت.

وی افزود: ویژگی دیگر ایشان این بود که به‌موازات تشخیص به‌هنگام نسبت به تحولات داشت، صرف کردن همت خود در میدان و ایفای نقش، وظیفه و تکلیف خود نسبت به آن حادثه بود.

حجت‌الاسلام شعبان زاده، دکتر فرج نژاد را فردی پیش‌برنده دانست و ابراز داشت: دکتر فرج نژاد همیشه رهبر حرکت‌ها بود و به‌واسطه دو ویژگی قبلی یک مرجعیتی در هدایت جریان انقلابی حوزه و کشور پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: دکتر فرج نژاد در حوزه رصد تحولات عرصه رسانه‌ای کشور و تحرکات دشمن داشت، تولیدات و محصولاتی که به‌واسطه تلاش و مدیریت ایشان در مجموعه‌ای که داشت، در کنار استفاده‌ای که سایر مجموعه‌ها از این محصولات و تولیدات می‌برد، سازمان تبلیغات نیز از او بهره‌مند می‌شد.

محمدحسین کتابی
ارسال نظرات