۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۸۵۴۲۹
جوکار:

وضعیت امروز خوزستان نتیجه ترک فعل‌ها در ۸ سال گذشته است

وضعیت امروز خوزستان نتیجه ترک فعل‌ها در ۸ سال گذشته است
رییس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: وضعیت امروز خوزستان نتیجه ترک فعل مدیران در ۸ سال گذشته است که هیچ گاه به خاطر این ترک فعل‌ها مورد سوال قرار نگرفتند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکل امروز خوزستان و بحران آبی که در این استان و تعداد دیگری از شهرها و استان‌ها ایجاد شده نتیجه ترک فعل مدیران در ۸ سال گذشته است.

وی افزود: مدیران دولتی امروز این حاشیه امن برایشان ایجاد شده که به کسی پاسخگو نیستند و کسی از آنها به خاطر عملکردشان سؤال و جواب نمی‌کند.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این مدیران می‌دانند که نه تنها مورد سؤال قرار نمی‌گیرند بلکه پس از اتمام مسئولیت‌شان کسی کار آنها را پیگیری نمی‌کند و به خاطر همین امنیتی که از این بابت برایشان ایجاد شده، توجهی به مشکلات مردم ندارند.

جوکار خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات دیگر ما در کشور این است که پیش بینی‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مشکلات انجام نمی‌شود و وقتی مشکلی ایجاد می‌شود و اعتراضی به دنبال آن هست، اقدامات انجام می‌شود.

وی افزود: یقینا هزینه پیشگیری کمتر از اقدامات پس از وقوع مشکل است و اگر اقدامات و تمهیدات لازم برای بحث خشکسالی پیش بینی می‌شد و منابع آبی مدیریت می‌شد امروز ما شاهد بروی این مشکلات نبودیم.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در پایان گفت: اگرچه در زمان وقوع بحران اقداماتی انجام می‌شود اما مدیریت بحران واقعی زمانی است که جلوی این بروز وقایع گرفته شده و پیش بینی‌ها در خصوص آن انجام شود.

ارسال نظرات