۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۸۵۴۸۴

نشست هوش مصنوعی و آینده علوم اسلامی

نشست هوش مصنوعی و آینده علوم اسلامی
با هدف تبیین مسائل دانش نوین و تأثیر آن بر آیندۀ علوم اسلامی نشست علمی «هوش مصنوعی و آینده علوم اسلامی» در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست علمی «هوش مصنوعی و آینده علوم اسلامی» سه شنبه، پنجم مرداد به همت طرح جامع پرورش استعداد شهید بیاضی‌زاده در قم برگزار می‌شود.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا قائمی نیا و دکتر بهروز مینائی به دبیری حجت الاسلام و المسلمین احمد کوهی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

این نشست ساعت 18.30 در ساختمان غدیر به نشانی خیابان عمار یاسر خیابان شهید قدوسی، خیابان شهید شفیعی اقدم پلاک 12 ساختمان غدیر، طبقه برگزار می شود.

همچنین به دلیل رعایت شیوه نامه‎های بهداشتی شرکت در جلسه تنها به صورت مجازی ممکن خواهد بود که علاقه‎مندان می‎توانند از طریق لینک https://croom.ir/b/bayazi1 در این نشست شرکت کنند.

گفتنی است، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی، دفتر مطالعات دفاع تمدنی شهید فخری زاده، مرکز مطالعات سیاستگذاری علوم انسانی و اسلامی (مسع ) و جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه در اجرای این سلسله نشست‎ با طرح جامع پرورش استعداد شهید بیاضی‌زاده همکاری می‌کنند.

ارسال نظرات