۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۸۶۰۰۶
اون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمان خبر داد؛

راه اندازی دو مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در شهر کرمان

راه اندازی دو مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در شهر کرمان
کرمان - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کرمان از راه‌اندازی دو مرکز واکسیناسیون فرهنگیان در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، ماشاالله میرزاحسینی در نشست هماهنگی برنامه واکسیناسیون فرهنگیان در استان گفت: بازگشایی مدارس به‌عنوان یک اولویت در سال تحصیلی آینده مورد توجه وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت که خوشبختانه امکان اجرای آن با واکسیناسیون فرهنگیان فراهم شده است.

 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان ادامه داد: در این رابطه هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان به وجود آمده و در سطح شهر کرمان و شهرستان‌های استان، یک مرکز تجمیعی ویژه واکسیناسیون فرهنگیان در نظر گرفته شده است که برابر استانداردهای مورد نیاز آمادگی اجرای طرح را دارد.

میرزاحسینی خاطر نشان کرد: همه فرهنگیان استان با اولویت کارکنان آموزشی شاغل در مدارس و کارکنان اداری به‌صورت نوبت‌بندی مدرسه‌ای زیر پوشش طرح قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که بر این اساس طرح واکسیناسیون فرهنگیان به محض اختصاص واکسن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان به آموزش و پرورش آغاز می‌شود، گفت: معلمان بالای ۴۵ سال استان می‌توانند جهت دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

میرزاحسینی اظهار کرد:پیش‌بینی می‌شود تا پایان مردادماه تمام فرهنگیان استان دُز اول واکسن را دریافت کنند.

وی در رابطه با معلمان ترددی و غیر بومی شهرستان و مناطق توضیح داد: فعلا بر انجام واکسیناسیون در محل خدمت همکاران تاکید داریم، ولی برای همکارانی که امکان حضور در محل خدمتی خود را ندارند نیز در روزهای آینده تمهیداتی ایجاد خواهیم کرد که در محل زندگی خویش واکسینه شوند و زمان اجرای آن را مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق متعاقباً اعلام خواهند کرد.

ارسال نظرات