۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۸۶۱۴۸
امام جمعه الیگودرز:

حفظ سلامتی مردم اولویت نخست هیأت های مذهبی باشد

حفظ سلامتی مردم اولویت نخست هیأت های مذهبی باشد
لرستان - حجت الاسلام سرلک بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم تأکید کرد و گفت: آموزش و پرورش برای واگذاری محوطه مدارس با هیأت ها همکاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز ظهر امروز، در جلسه هم اندیشی جوانان و مسؤولان هیأت های مذهبی الیگودرز گفت: برنامه های عزاداری ماه محرم با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

حفظ سلامتی مردم اولویت نخست هیأت های مذهبی قرار گیرد

وی با اشاره به روند تند و رو به افزایش ویروس کرونا افزود: در اجرای برنامه های عزاداری محرم حفظ سلامتی مردم در اولویت قرار گیرد و عزاداری ها بر اساس مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود.

حجت الاسلام سرلک در ادامه تأکید کرد: هیأت های مذهبی در فضای باز و دارای تهویه مناسب برپا شود، استفاده صددرصدی از ماسک فراموش نشود و فاصله فیزیکی رعایت شود.

امام جمعه الیگودرز خاطرنشان کرد: رعایت زمان برگزاری مراسمات، رعایت کامل بهداشت و ضدعفونی روزانه محل برنامه ها از دیگر مواردی است که باید مورد توجه هیأت های عزاداری قرار گیرد.

وی عنوان داشت: در راستای حفظ سلامتی مردم و برگزاری مراسم عزادی در فضای باز، آموزش و پرورش همکاری لازم را با جوانان در واگذاری محوطه مدارس داشته باشد.

حجت الاسلام سرلک بر مزین کردن فضای عمومی شهرستان با موضوع محرم و عزای سیدالشهدا(ع) توسط مردم و مسؤولان به ویژه شهرداری تأکید کرد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات