۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۸۶۴۶۳
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

با مدیریت صحیح «منابع طبیعی» می توان ریشه «بیکاری» را در کرمانشاه خشکاند

با مدیریت صحیح «منابع طبیعی» می توان ریشه «بیکاری» را در کرمانشاه خشکاند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: آینده کرمانشاه در گرو مدیریت کارآمد و استفاده از پتاسیل هاست و با رعایت این موارد می توان شاهد شکوفایی در این خطه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه امروز در دیدار طالب نیا، مدیر پایگاه منظر فرهنگی اورامانات اظهار داشت: در بحث گردشگری، کرمانشاه پتانسیل های بسیار بالایی دارد، بنابراین باید این مهم را وارد فاز اجرایی نماییم.

وی گفت: آینده استان کرمانشاه در گرو مدیریت کارآمد و استفاده از عناصر و پتاسیل های بزرگ است و بی شک با رعایت این موارد می توان شاهد شکوفایی در این خطه از ایران اسلامی باشیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: استان کرمانشاه در بحث معادن و منابع طبیعی یکی از استان های برتر کشور است که در صورت مدیریت صحیح بیکاری در این خطه ریشه کن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه عنوان کرد: اورامانات با توجه به ویژه برجسته ای که در حوزه گردشگری دارد می تواند به یکی از قطب های گردشگردی و توریسم کشور تبدیل شود ولی با این وجود در سال های گذشته این ظرفیت ها مغفول مانده و کار خاصی در این زمینه صورت نپذیرفته است.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: بنابراین بی شک می توان با استفاده از مدیریت شایسته در حوزه گردشگری، استان کرمانشاه را به مقصد مسافران و توریسم های داخلی و خارجی تبدیل کنیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه گردشگری بخش اعظمی از بیکاری در کرمانشاه را می تواند از بین ببرد، تأکید کرد: بنابراین شایسته است که اجرای زیرساخت های گردشگری در استان کرمانشاه به ویژه منطقه اورامانات هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی و عملی شود.

در ادامه این دیدار، مدیر پایگاه منظر فرهنگی اورامانات نیز در سخنانی عنوان کرد: طبق اعلام خود سازمان یونسکو، منظر فرهنگی اورامانات جزو بزرگترین منظر فرهنگی در جهان است و نیز این منطقه به عنوان اولین سکونت گاه های بشری معرفی شده است.

طالب نیا خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارهای اجرایی در سریع ترین زمان ممکن آغاز شده است و در حال حاضر کار مرمت و بازسازی اماکنی همانند مساجد، مسافرسراها، هتل ها و ... در منطقه اورامانات با سرعت خوبی در حال انجام است./1400/پ210/

ارسال نظرات